Jeg angrer på at jeg begynte å lese
Jeg og!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg angrer på at jeg begynte å lese
Be om at jordmor følger godt med, si at du vil bli klippet om det er fare for revning. Klipp er kontrollert og lett å sy jeg kjente ikke klippet eller bedøvelsen etterpå. Var ubehag noen dager etter fødsel, men jeg var mest plaget med hemorroiderOmg... skulle ikke lest dette! Min største frykt!
Omg... skulle ikke lest dette! Min største frykt!
Signerer denneFikk grad 3/4, så revnet bakover, ble operert (sydd i narkose) så antall sting vet jeg ikke, mange men de sydde godt, har ikke hatt vondt eller plager etterpå (5 mnd siden fødsel). Var litt "stramt" pga hevelser en uke etter fødsel, men ingen problemer utover litt knot med dogåing frem til hevelsene gikk tilbake
Vil tro at jeg også vil bli plaget med det..Be om at jordmor følger godt med, si at du vil bli klippet om det er fare for revning. Klipp er kontrollert og lett å sy jeg kjente ikke klippet eller bedøvelsen etterpå. Var ubehag noen dager etter fødsel, men jeg var mest plaget med hemorroider
Gikk fort over når jeg fikk sheriproct stikkpiller og brukte salven samtidig hjalp med nedfryste bind ogsåVil tro at jeg også vil bli plaget med det..
Her klippet de skrått bakover og ut mot siden. Fikk litt sjokk når jeg så meg i speilet, for det var ikke det jeg hadde forventa men tenkte aldri over på forhånd hvordan de faktisk klipper..