dere som reiser mye til thailand

Martha2

Gift med forumet
hvor bestiller dere flyreisa? driver og søker no bare for å finne pris, for bare fly, men er jo så vanskelig å greie å finne ut når det faktisk går fly.. får bare ingen treff uansett hvor jeg søker... hjelp.....[:D]

Sas har flybilletter til Thailand [:)]

Widerøes sider, KLM, reisefeber, finn og en haug andre.. Må sjekke alle for å finne de beste tilbudene[:D]

Når og hvorfra vil du sjekke da?? [:D]

jeg har prøvd å finne fly tur retur i tre fire uker i mars april, men overalt hvor jeg prøver får jeg opp at der ikke er/går fly.. prøver masse forskjellige datoer også..

ORIGINAL: annem82

jeg har prøvd å finne fly tur retur i tre fire uker i mars april, men overalt hvor jeg prøver får jeg opp at der ikke er/går fly.. prøver masse forskjellige datoer også..

Hvor mange er dere da?

Bestiller igjennom reisebyrå.
Kan ofte få kjempegode priser der.

Flightcentre.com (fra London)
Ebookers.no
Ebookers.com
Kilroy.no

Ja, også div.. hadde ALDRI flydd KLM ned iallefall..

ORIGINAL: Villemo26

Flightcentre.com (fra London)
Ebookers.no
Ebookers.com
Kilroy.no

Ja, også div.. hadde ALDRI flydd KLM ned iallefall..

hva er det og hvorfor??[:)]

http://www.finn.no/finn/travel/air/result?sid=1abczcTaP776278

Billigst KLM neste 8000 for begge
Raskets Thai Airways 8500 ca for begge

Er du helt sikker på at du vil reise med en nyfødt baby..? Tror de anbefaler å vente til 6 mnd eller noe sånt med tanke på vaksiner og diverse, hør med hs.

Ellers har jeg reist 3 ganger til Thailand med Kilroytravels, kjempefornøyd! (fikk mye ekstra service den ene gangen da vi mistet både pass og billetter.. [;)]) Der leiter de også gjennom alle flyselskap når du søker f eks Oslo-Bangkok [:)]

Back
Topp