Dere som røyker??

fruktbar

Elsker forumet
Hvor røyker dere når dere er hjemme?

Sulle vært samme alternativ på røyker inn i peisen da, men får ikke gjort det om.. Husker mammaen til venninen min gorde det, derfor alternativet.. Vet ikke om andre som gjør/ har gort det.. 

ORIGINAL: *LL*
 å røyke inne er pjuk uansett.

Hvorfor det??

Jeg har en kid, så for meg er det en selvfølge å røyke ute. Men jeg syns det er ekkelt å røyke inne uansett, så :)

Ute på terassen.

Hvorfor er det så ekkelt å røyke inne når man ikke har barn/ baby???

ORIGINAL: Rimpro

ORIGINAL: fruktbar

fordi huset lukter askebeger etterpå... Liker å leve i frisk luft.. røyk stinker som faen..

Skjønner det om du ikke røyker selv, men om du røyker selv skjønner jeg ikke hvorfor det gjør noe..??

På soverommet til Nora mens hun er våken, på stua mens hun sover.

ORIGINAL: kristinebirgitte

soverommet til Nora mens hun er våken, på stua mens hun sover.

Seriøst??

fordi huset lukter askebeger etterpå... Liker å leve i frisk luft.. røyk stinker som faen..

Skjønner det om du ikke røyker selv, men om du røyker selv skjønner jeg ikke hvorfor det gjør noe..??

jeg røyker selv.. store planer om å slutte dog..
Jeg syns det stinker like mye selv om en røyker selv.. vasker fingre og bruker tyggis fordi jeg hater lukta av det.
å hvorfor forpeste hjemmet sitt med drittlukt så folk ikek vil komme på besøk?

Ikke bare lukt, men det legger seg et gult belegg på tak og vegger og annet inventar også.. Skikkelig ekkelt når man skal vaske ned.. [:'(]

jeg røyker selv.. store planer om å slutte dog..
Jeg syns det stinker like mye selv om en røyker selv.. vasker fingre og bruker tyggis fordi jeg hater lukta av det.
å hvorfor forpeste hjemmet sitt med drittlukt så folk ikek vil komme på besøk?

Oki.. Jeg merker det ikke jeg, så sant de ikke akkurat har røyket så klart...

Her hjemme røyker jeg kun ute, har ei datter med nedsatt lungekapasitet, så å røyke inne er utenkelig... Men er nysgjerrig likevell..
Røyker selv 20 - 30 pr dag, så kanskje ikke jeg merker at det lukter røyk hos andre da.. Dessuten er jeg såpass teit at jeg liker lukten ;) (muligens det er savn, men.. )

ORIGINAL: Refleksheks

ORIGINAL: rebekka09

Har ei veninne med en nyfødt som røyker inne, med babyen i vugga, og babykærne på tork i samme rom. Jeg syntes det er helt forferdelig, men jeg røyker selv, så jeg har ikke så mye å si, men jeg røyker ute, og vasker hendene mine med en gang jeg kommer inn igjen. Her er eksosen på utsiden!!

Har hørt at bittebittelitt legger seg inni kroppen også, men det er nok helt overdrevet OG myte på en gang.
Ja, det velger jeg å tro.
Høhø

hehe...

ORIGINAL: Fridasinmamma

Ute selvsagt!

Blir kvalm av røyklukt inne, pgsynes det selv er forferdelig og sitte inne og røyke, smaker ikke like godt:)

setter igjen ekkel luft som kan bli plagsom for de som er på besøk, husker også at vi var på visning der de som bodde før hadde røyket inne, fristet ikke noe særlig, lukta hang godt igjen.

Og på dass når ho spiser, og på kjøkkenet når ho driter??

ORIGINAL: Tøsa

Hehe... håper og tror det var en spøk.

Det må det ha vært eller??? 2 stk som har svart at de røyker inne selv om de har baby da, så hvem vet???

Fordi det stinker noe inni h.......
Det er dritekkelt å komme på besøk hos folk som røyker inne.
Jeg merka det ikke da jeg røyka selv, men nå merker jeg det med en gang.
Det er skikkelig [:'(][:'(][:'(]
Setter seg i klær og gardiner og vegger og møbler også.

Ok.. Har røyka alt for lenge til å merke det jeg.. Men jeg røyker ikke inne selv pga barna, ikke pga at jeg tenker hva andre syntes om lukta.. Det driter jeg i..

Hehe... håper og tror det var en spøk.

Det må det ha vært eller??? 2 stk som har svart at de røyker inne selv om de har baby da, så hvem vet???

Heh, ja det var en spøk. Vi har ikke engang soverom til Nora, vi.. hun sover sammen med oss. Liten leilighet.

Og vi røyker alltid ute. Om så hun er borte en helg (har dog enda ikke skjedd) har hun jo alle klærne og lekene og tingene sine her, ville ikke røyket med det her. Og da er alternativet "gå ut" enklere enn "rydde bort alt Nora skal være borti".. [8D]

ORIGINAL: KristineBirgitte
Heh, ja det var en spøk. Vi har ikke engang soverom til Nora, vi.. hun sover sammen med oss. Liten leilighet.

Og vi røyker alltid ute. Om så hun er borte en helg (har dog enda ikke skjedd) har hun jo alle klærne og lekene og tingene sine her, ville ikke røyket med det her. Og da er alternativet "gå ut" enklere enn "rydde bort alt Nora skal være borti".. [8D]

hehe... Er veldig enig i at det er ett mye enklere alternativ.. Kommer ikke til å røyke inne selv om alle barna mine skal sove borte samtidig.. Sannsynligheten for det er vell lik null uansett [;)]

Back
Topp