Dere som prøvde natrontesten,

Fimle

Glad i forumet
ringtesten, har sjekket kjønn opp mot det kinesiske fødselskartet osv. Stemte dette med det dere har fått vite på oul?
Nysgjerrig ;)

Det kinesiske fødselskartet stemte ikke på storebror. Vi får se denne gangen :)

Det ser ikke ut til at disse testene er noen eksakt vitenskap i hvert fall. :p Det er jo uansett 50 50 sjanse begge veier, så da tror jeg natronen skal få stå trygt i skapet til jeg trenger den til noe baking i stedet. :p :D

Både natrontesten, ringtesten og fødselskartet stemte på meg (blir jente):) De stemte faktisk på storebror også (tok ikke natrontesten sist da..)!

Natrontesten og ringtesten viste jente, kinesisk fødselskart viste gutt. I magen ligger det en gutt:-)

Både natrontesten, ringtesten og fødselskartet stemte på meg (blir jente):) De stemte faktisk på storebror også (tok ikke natrontesten sist da..)!
Jeg har fått samme resultat på alt ;) altså alt sier jente.. så er super spent på hva vi får vite på torsdag.. Bare håper de kan se kjønnet.. :)

Natrontesten viste jente, kinesisk fødekart funket ikke da jeg var for ung :p Fikk en gutt

Stemte med ringtest og natrontest. Stemte ikke med kinesisk fødselskart.

Får en jente. Det sa magefølelsen også, og stoler mer på den :))

Det kinesiske fødselskartet har for så vidt stemt med begge guttene mine, nå viser den jente, så vi får se. ;) Med de andre to har jeg hatt en veldig sterk magefølelse ang kjønn, men denne gangen vet jeg neimen ikke. Jaja, svaret kommer uansett i mars. :D

Back
Topp