Håpefullfor2017
Forelsket i forumet
Syns ikke kjernen var noe ikke på den ananasen jeg kjøpte i alle fall[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man lukter under bunnen på ananasen, og om den lukter ananas så pleier den å være good to go Obs på at hvis den lukter veldig ananas kan den være overmodenhaha samme her, prøver å la være å blande han inn i min gale verden xD han klarer seg med sex delen
Kanskje den ikke var helt moden? hvordan vet man at den er moden egentlig??
Tenkte jeg skulle handle inn idag siden jeg er 1dpo
fikk tak i en perfekt moden ananas idag og da var faktisk ikke kjernen så fæl å spiseTips: lag smoothie. Da blir ikke kjernen så uoverkommelig
Når drakk du det? Hele syklusen? Gratulerer med positiv testJeg kjøpte ananasjuice etter å ha plukket opp dette tipset! Positiv test ble resultatet om det var tilfeldig eller ikke er jo en annen sak
Haha, dette var med oktober 17 gutten, så er en stund sidenNår drakk du det? Hele syklusen? Gratulerer med positiv test
Haha, dette var med oktober 17 gutten, så er en stund siden
Men drakk ett glass hver dag fra 1 dpo til 7 dpo.
Samme her, har aldri fortalt mannen hvorfor jeg periodevis spiser grapefrukt eller ananas og banan eller hostesaft haha.Haha, jeg vet! Isj.
Jeg leste denne tråden i går, stakk spontant opp på Rema og kjøpte en hel ananas. Samboeren min vet egentlig ikke hvor mye jeg av og til kan styre med disse baby-greiene, så jeg sa ikke hvorfor til ham
Den jeg kjøpte, var ikke egentlig så sykt god (ikke spesielt søt), men jeg sitter nå her og knasker i meg likevel. Kjernen er verst.
Tror jammen jeg spiste ananas med den vi mista! Må prøve igjen #desperatVurderer å prøve ananas, må bare overtale gubben til å ikke spise det opp
Har lest at man først skal dele en ananas i to på langs (beholde kjernen), deretter hver halvdel i seks-åtte skiver. Så spiser man én skive per dag. Det er viktig å få med kjernen.Hvor mye spiser dere? Èn hel ananas hver dag?
Hvor mye spiser dere? Èn hel ananas hver dag?