Dere som leier små leiligheter

Åh ser det er mange som leier for en rimelig penge, bor dere veldig sentralt?
utrolig hvor mye forskjell det er på steder..[&:]

vi bor i en leilighet på iallefall 120-140 kvadrat, og betaler 5000 i mnd.. tar 5 minutter å kjøre til sentrum, 8 minutter til flyplassen..

Vi betaler 8200,- for ca 50kvm! har to soverom.

ORIGINAL: hjertetmitt

Hvor stor er den og hvor mye betaler dere?

Er ute etter leiligheter nå, men det er jo så horible priser[&o]
7300 for en 49 kvadrat, er ikke det dyrt eller er det bare jeg som tenker litt feil?

er jo forskjell på hvor i landet den ligger da... På bygda, i byen, immom en bomring, utenom, hvor sentralt er det osv[:)] Vi bodde innom bomringen før, leil. på 45 kvm, 1 sov. til 5400kr i mnd.. Nå leier vi utenom bomringen, 100kvm, 2 sov til 6400kr i mnd[:)] 1000kr dyrere, men mye større[:)]

kanskje jeg skal finne meg en leilighet langt utti bygda[8D][:D][:D]

Så flott at dere har fått tak i såpass rimelige leiligheter[:D][:D]

Leier kjellerleilighet, litt utpå landet.. 65 kvm, 5500 ,- i husleie, inkl strøm, tv og internett.. Kjempefornøyd!

den lå på jeløya ved hydrotexaco. vi er også på utkikk, men det kan være hvor som helst så lenge det er gode bussforbindelser.. helst sentralt da[8D] går det buss sjeldnere nå?

ORIGINAL: Mamman_til_W.

den lå på jeløya ved hydrotexaco. vi er også på utkikk, men det kan være hvor som helst så lenge det er gode bussforbindelser.. helst sentralt da[8D] går det buss sjeldnere nå?

Ja nettbuss har tatt bort maaange busstider, så det er ikke like lett og ta kolletiv lengre, her hvor jeg bor nå gikk det en buss i timen, noe som var greit og nå etter nettbuss er kommet må jeg vente 1.5 time på neste buss, og det er jo lett når man skal planlegge og hente i barnehage osv..[:'(][:'(]
Håper dere finner noe, for det er virkelig ikke lett nå, lett i 4 mnd og enda ikke funnet noe, blir gaaaaal[&o]

Vi leier ut underetasjen og det koster 6000,-/7000,- for 63 kvadrat, og vi deler en kjeller som er vaskerom og lagringsplass[:)] Må betale strøm selv da[8D]

Leiligheten ligger midt i Lillestrøm sentrum, ved en park, så vi har god og veldig sentral beliggenhet da, det må jo tas i betraktning[:D]

ca 80kvm betaler 5500,- heldige med den ja, så på en leilighet rett i nærheten, like stor  og de skulle ha 10000!

jeg leier ut en leilighet. Den er nyoppusset,90 kvm og går til 5500 inkl strøm,og internett.
Vi bor riktignok på "bygda",men sentralt. Prisene her ligger på alt fra 6000-11000 for ca 65 kvm.

Leiler også ut et hus til 4700 i mnden(det er lite og ikke pusset opp siden.tja...70 tallet?[8D]) der er det også inkl strøm

ORIGINAL: Wayne`s Wife XL

47 kvm for 8000..[X(]

Oj bor du midt i sentrum, samme str og pris mellom 8000-8500 midt i sentrum her"/

Utrolig for noen priser enkelte steder ja:(

Leier ca 90kvadrat, 2 boder, 2 soverom, parkeringsplass + og betaler 5000,- God standar[:)]

er på 3 mnd med leting vi.. har heldigvis en huseier som har latt oss bo ekstra (vi burde vel strengt tatt ikke bodd her i det hele tatt, men det er en annen sak!).

Lykke til med leilighetsjakt![:)]

Langt unna ski det eller? var ikke dumme prisen, men hvordan ser leiligheten og huset ut? [8D]

ca 105´110 kvm med to soverom for 4000. Stor flott hage, 2 små boder og en svææær+garasje. MEN det er sambo`s far som eier huset, og vi skal om noen mndr kjøpe det. Da får vi 280 kvm og det blir godt!

Edit: Vi bor sentralt, men ikke i storbyen. Bor en time fra bergen. Senter 5 min unna(gange), skoler og barnehager 5-10 minutter unna. Veldig fornøyd!

Vi leier 79 kvadrat for 8300 kr.
leia går opp 2000 kr fra mars av. Takk og pris for at vi da flytter i eget hus. Prisene er blitt helt syke!
Lenge leve grådige huseiere.

Back
Topp