Dere som leier små leiligheter

hjertetmitt

Glad i forumet
Hvor stor er den og hvor mye betaler dere?

Er ute etter leiligheter nå, men det er jo så horible priser[&o]
7300 for en 49 kvadrat, er ikke det dyrt eller er det bare jeg som tenker litt feil?

Vi betaler 10500 for 85 kvadrat

Syns det er dyrt..
Min er 85 kvm + 2 boder.. Jeg betaler 8000 [:)]

55 kvm 7500,-

Jeg leier UT ei leilighet på 75 kvm, til 4000 kr [:)] Helt grei standard, egen inngang osv [:)] På bygda [8D]

Sist gang jeg leide til markedspris var 2008-09, da leide jeg nesten 50m2 for 7500 i måneden (møblert).
Ca. 15 min. med t-banen fra sentrum av Oslo.

Syns det er billig jeg..
min er 40 kvm å jeg betaler 8000, men spørs jo litt hvor du bor også da?

leide i oslo for 5 år siden.. på majorstua, 80 kvadrat, 2 soverom.. 8500.. grei standard..

leide etterpå i sandefjord, 10 minutter bilkjøring fra sentrum, 1 soverom, 50 kvadrat, 4500,-.

vi var griseheldige med den i oslo da, men leie er dyrt.. dessverre er det vel utleiers marked..

ja det varierer kanskje veldig hvor man bor, vet at i Oslo kan det være veldig dyrt til tider, dette er en leilighet nær sentrum i Moss.
Er så forferdelig usikker.. hmmm.. ser at man kan få mye større for en billigere penge så kanskje bare være litt mer tålmodig.. [&:]

Leier 69 kvm og betaler 6850 kr inkludert varmvann og tv :)

Jeg leier en kjellerlelighet, egen inngang, ny opppusset, 5 min bil fra sentrum, ok standard (bare det at det er helbelagt tepper over allt bortsett fra badet og kjøknnet er jo kjempe kjekt når en har barn :P) 4750NOK for 70 kvm

Er jo store forskjeller fra hvor du bor i landet.
Sist jeg leide, for litt over 1 år siden betalte jeg 6600,- for 65kvm på Grünerløkka i oslo.

vet hvilken du tenker på. tror det er pga at den er relativt ny, og relativt sentralt... her vi bor nå betaler vi 5600 for 80 kvm. men må flytte pga problemer med huset... var på en visning forrige uke for 8000 for 75 kvm inkl strøm. så du den?

vi bor på 80kvm nå... 2 soverom, 1 utebod og 1 inne bod, vi betaler 7000kr i mnden...

ORIGINAL: BelleHelene

Du vil ha i byen eller? Kan ha øyne åpne, hvis jeg hører om noen som skal leie ut[;)]

åh ja gjerne[:D]

Ja helst ved mosseskogen, det er liksom drømmen da[8D]
Men prisene er jo helt syke, og det kommer jo aldri noe ut[&:]

ORIGINAL: Mamman_til_W.

vet hvilken du tenker på. tror det er pga at den er relativt ny, og relativt sentralt... her vi bor nå betaler vi 5600 for 80 kvm. men må flytte pga problemer med huset... var på en visning forrige uke for 8000 for 75 kvm inkl strøm. så du den?

Nei det troooor jeg ikke, spørs hvor den lå, er områder jeg ikke kan bo på pga ikke lappen, og nå for tiden etter at nettbuss tok over så er det jo begrenset med buss også[:@][:'(][&o][&o]

Back
Topp