Dere som leier bilsete hos if

Venternummer3

Juni12s tålmodige :)
VIP
Augustlykke 2015
MayDay2021
Er dere fornøyde?:) Hvor henter man setet? Og hvor lang tid tar det før man har ordnet leieavtale til man kan hente det? Får man velge farge eller har de bare en farge? (Ikke at det er så viktig men) Vi trenger ett bilsete til siden vi har to biler. Og siden jeg er kunde hos if er det ikke mange kronene vi må ut med i måneden. Har regnet på det og har funnet ut at det på sikt ikke blir spesiekt dyrere å leie enn å kjøpe.
 
Er dere fornøyde?:) Hvor henter man setet? Og hvor lang tid tar det før man har ordnet leieavtale til man kan hente det? Får man velge farge eller har de bare en farge? (Ikke at det er så viktig men) Vi trenger ett bilsete til siden vi har to biler. Og siden jeg er kunde hos if er det ikke mange kronene vi må ut med i måneden. Har regnet på det og har funnet ut at det på sikt ikke blir spesiekt dyrere å leie enn å kjøpe.
Vi er kjempe fornøyde. Da vi byttet fra første til andre sete tok det to dager. Vi kunne velge mellom tre farger, svart, beige og grå.
Vi er hvertfall kjempe fornøyd med ordningen. Setene kommer direkte fra fabrikken, og vi hentet vårt i nærmeste matbutikk som leverer diverse postrdre varer. Får det sikkert på posten også
 
Vi er kjempe fornøyde. Da vi byttet fra første til andre sete tok det to dager. Vi kunne velge mellom tre farger, svart, beige og grå.
Vi er hvertfall kjempe fornøyd med ordningen. Setene kommer direkte fra fabrikken, og vi hentet vårt i nærmeste matbutikk som leverer diverse postrdre varer. Får det sikkert på posten også
Det høres bra ut:) Ser på noen eldre tråder fra andre forum at noen skriver at man kan risikere å få brukt sete. Men hvis du har fått fra fabrikken er det jo nytt, håper det gjelder alle. Kan jo ringe if og høre i morgen:) Er det izi kid x3?
 
Ja det er det setet:D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
en kollega fikk et brukt sete med ødelagt base selv om de sa de hadde hatt det inne til kontroll.
 
en kollega fikk et brukt sete med ødelagt base selv om de sa de hadde hatt det inne til kontroll.
Uffda...Er det lenge siden? Basen kan jo ha blitt skadd under postgang da...Men, ikke noe ålreit fordet. Satser på at jeg er like heldig på mayaen;)
 
Vi har fått helt nytt sete både på 1. og 2. sete :)
Og hadde jeg ikke fått nytt,hadde jeg sendt tilbake og krevd nytt. Jeg er kunden,og skal da være fornøgd med produktet ;)
Også får man jo det siste setet til odel og eie :)
 
Vi er også veldig fornøyde :) tar ikke lang tid å få det, blir sendt med posten. Fra 1 til 2 så gikk det kun noen dager å få det. Vi kunne velge farge ;-) pluss at mam beholder det siste setet :)
 
Vi fikk forresten pent brukt første sete, var kun noen striper på basen, og det nr 2 fikk vi helt nytt :)
 
Bare lurer...hvor mye koster det å leie?

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app
 
Bare lurer...hvor mye koster det å leie?

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app
Tror vi betaler 109 i mnd å ca 1200 året. Jonas som betaler, så har ikke prisene i hue
 
Bare lurer...hvor mye koster det å leie?

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app
89 for de som allerede er kunder...Jeg har fast trekk på forsikringene mine hver mnd så jeg hadde nok knapt merket de 89 kronene:p
 
89 for de som allerede er kunder...Jeg har fast trekk på forsikringene mine hver mnd så jeg hadde nok knapt merket de 89 kronene:p
Det er jo egentlig en billig sikkerhet for barna:)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app
 
Det er jo egentlig en billig sikkerhet for barna:)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app
Ja, jeg regnet på det og kom fram til at det ble i alle fall ikke dyrere enn å kjøpe. Om ikke man regner med det man evnt før solgt det for da. Men man får nå ikke en formue for et brukt barnesete heller:)
 
Uffda...Er det lenge siden? Basen kan jo ha blitt skadd under postgang da...Men, ikke noe ålreit fordet. Satser på at jeg er like heldig på mayaen;)
Det er et 1,5 år siden. Var babysetet, og det var ikke noe som hadde skjedd under postgang. Var noe med basen eller noe. Han måtte krangle litt så fikk han nytt.
 
Det er et 1,5 år siden. Var babysetet, og det var ikke noe som hadde skjedd under postgang. Var noe med basen eller noe. Han måtte krangle litt så fikk han nytt.
Ok...Virker som at setene fra 0-18 kg sendes ut nytt. De blir jo gjerne slitt og godt brukt over flere år så de leverer neppe de ut igjen sikkert. Men jeg skal høre med de når jeg snakker med dem uansett. Vil ikke ha brukt sete:p
 
Back
Topp