dere som legger englekort...

ORIGINAL: Samuels*mamma

Ka du vil vite?

Jeg vil ogsåååå!!

Graviditet og utdannelse [;)]

Om noen gjør det her og vil være så snille, så vil jeg gjerne vite om graviditet [:)]

hva er englekort ?[8|] samme som tarot?  jeg vil veldig gjerne bli spådd om  graviditet[;)] 

ORIGINAL: Frøken Fjong

hva er englekort ?[8|] samme som tarot?  jeg vil veldig gjerne bli spådd om  graviditet[;)] 

[:D]

Ka du vil vite?

Når denna ungen kommer[8D]

Kjerlighet[:)]
Om noen gidder..send PM ?[:)]

ORIGINAL: KrepsenPrøverIgjen

Ka du vil vite?

Jeg vil ogsåååå!!

Graviditet og utdannelse [;)]

Æ e litt fersk enda på det her.. men æ prøve nu [:)]
Men kordan kan ikke fortelle nøyaktig katti, men det fortelle mer om ka som skjer.

Du vil ikke bli gravid desverre før om minst 6 mnd.. men kortene forteller at et lykkelig utfall vil følge av dine positive forventinga! ikke gi opp, det kommer til å skje [:)] Englene ber også om at du er forsiktig i den situasjon du er i nå. se dypt inn i den før du fortsette me det du holder på med.... vet ikke helt koffer dam fortell meg det..

I forhold til utdanning, så fortell kortan at du e en spirituell læremester, som har evne til å veilede andre og hjelpe, spesielt et spesielt talnnet for å jobbe med unge mennesker. Du er skapt til å hjelpe og undervise barn. [:)]

har sendt deg pm,men det er fult...
kan du ta meg over pm?

ORIGINAL: GreenLady

Om noen gjør det her og vil være så snille, så vil jeg gjerne vite om graviditet [:)]

Desverre er betingelsene ikke gunstige akkurat nu.. vent.. men fortsett å satse framover, ta ikke nei til svar, forvent mirakuløse hendelser!

MEN du fikk Babykortet [:D] det vil si at du vil bli gravid innen et år [:D]
Tusen takk for svar [:)]

Har veldig lyst å vite når babyen kommer ut[:)] Om det blir overtid eller ikke[8D]

dytt[:)]

Ka du vil vite?

Jeg lurer på hva som skjer i nærmeste fremtid og om utdanningen..

Setter veldig pris på om du svarer, på forhånd takk [:)]

meg? graviditet og jobb (nettopp begynt i ny) Samme hvor du svarer hen

ORIGINAL: *Powergirl*

Meg og? Er veldig spent på jobb og økonomi[:)]

Back
Topp