HøNsElOvIsA!!
Glad i forumet
kan noen av dere prøve på meg!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Samuels*mamma
Ka du vil vite?
ORIGINAL: Frøken Fjong
hva er englekort ?[8|] samme som tarot? jeg vil veldig gjerne bli spådd om graviditet[;)]
ORIGINAL: KrepsenPrøverIgjen
Ka du vil vite?
Jeg vil ogsåååå!!Graviditet og utdannelse [;)]
Æ e litt fersk enda på det her.. men æ prøve nu [:)]
Men kordan kan ikke fortelle nøyaktig katti, men det fortelle mer om ka som skjer.
Du vil ikke bli gravid desverre før om minst 6 mnd.. men kortene forteller at et lykkelig utfall vil følge av dine positive forventinga! ikke gi opp, det kommer til å skje [:)] Englene ber også om at du er forsiktig i den situasjon du er i nå. se dypt inn i den før du fortsette me det du holder på med.... vet ikke helt koffer dam fortell meg det..
I forhold til utdanning, så fortell kortan at du e en spirituell læremester, som har evne til å veilede andre og hjelpe, spesielt et spesielt talnnet for å jobbe med unge mennesker. Du er skapt til å hjelpe og undervise barn. [:)]
ORIGINAL: Samuels*mammaTusen takk for svar [:)]
ORIGINAL: GreenLady
Om noen gjør det her og vil være så snille, så vil jeg gjerne vite om graviditet [:)]
Desverre er betingelsene ikke gunstige akkurat nu.. vent.. men fortsett å satse framover, ta ikke nei til svar, forvent mirakuløse hendelser!
MEN du fikk Babykortet [:D] det vil si at du vil bli gravid innen et år [:D]
Ka du vil vite?