Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg begynte på dagen hun ble 4 måneder med smaksprøver,men det var først for et par uker siden (like før 6 måneder )at hun var klar for fast føde. Så selv om vi har holdt på litt, er vi ikke kommet så langtJeg føler at jeg er så sent ute har ikke begynt å lage middag til jenta mi enda, kun smaks prøver fortsatt å grøt til kvelds
Jeg føler at jeg er så sent ute har ikke begynt å lage middag til jenta mi enda, kun smaks prøver fortsatt å grøt til kvelds
Gir du grøt til kvelds også ?Dere er ikke sent ute
Her er det grøt til morgen og kveld og litt smaksprøver til middag
Begynte med grøt til frokost denne uken
Gir du grøt til kvelds også ?
Okei jeg syns det er vsnskelig å kombinere det med amminga, enten blir hun mett av maten eller ammingaGrøt til kvelds ja det har hun fått i 3 uker nå ca.
Okei jeg syns det er vsnskelig å kombinere det med amminga, enten blir hun mett av maten eller amminga
Ja det gjorde hu her åher ammer jeg ca 1t før, får så mye han vil ha og ammer ca15 etterpå..da er er pysjen på og klar for senga.. han spiser like mye fra puppen selv etter 2 posjoner grøt for dagen
Okei jeg syns det er vsnskelig å kombinere det med amminga, enten blir hun mett av maten eller amminga
Ja får teste litt til å seJeg hadde problem med grøt som helt kvelds. For da drakk han så lite etterpå (mme) og våknet tidligere opp igjen for neste måltid. Så her har jeg grøt til frokost og tidlig kvelds. Ca 2 timer før leggetid. Så får han ei flaske på sengekanten. Med ca 2 timer mellom drikker han ca like mye som før og sover somregel lengre tid igjen før an krever mat. Pluss somregel noen skjeer smaksprøve på middag rundt 12-13 tiden i lag med mme.