Dere som kjenner liv...

Konepone77

MrsAmor
Hvor ofte og mye kjenner dere babyen?
Jeg har kjent liv hver dag I en liten stund nå, flere ganger om dagen.
Men det siste døgnet har jeg ikke kjent noen ting,er 18 uker idag.
Blir jo selvfølgelig kjempebekymret jeg da

Jeg kjenner hver dag, et par ganger om dagen kanskje. Tror ikke vi skal stresse så mye nå ennå. Har du prøvd å legge deg ned et rolig sted? Spise eller drikke noe søt? Men selv hvis det ikke funker, er vel ikke en dag så skummelt, tror jeg :)

Hver dag de siste dagene :) men kjent lit siden uke 13, men da sånn 1-2 ganger i uken.

Hadde det slik jeg også :) er veldig ekkelt! Bra du fikk respons fra mageboeren da :p

Tror faktisk jeg har kjent daglig siden jeg begynte å kjenne det. Men du må ikke bekymre deg for det enda kjære deg:) Tror ikke det er før uke 24-25 ca at man SKAL kjenne liv daglig. Det kan være at babyen ligger med beina mot ryggen din slik at du ikke kjenner det så godt.

Det er skummelt å være gravid. Man har jo ikke akkurat ultralyd apparater hjemme sånn at man kan sjekke at alt er ok. Jeg kjenner ingenting enda og begynner å bli veldig utålmodig (er bare 16 uker da, så vet det ikke er noe stress). Nå har jo kvalmen gått over også, så det er ingenting som bekrefter til meg at jeg er gravid..

Takk for svar jenter,nå har jeg heldigvis kjent liv :p
uff det skal være noe hele tiden hehe
Så denne nå:) Så bra...:) Og ja, mye bekymringer.....Og de vil nok vare i mange år fremover nå, hehe. Men det er litt spesielt når de er i magen...Føler at alt er utenfor min kontroll da..

Kjenner vanligvis litt hver dag, men har hatt dager der jeg ikke har følt noen ting. Men sånn var det sist også, så jeg tar det ganske med to foreløpig.

Er 3.gangs gravid og har kjent liv siden sist i uke 13.. Men denne gangen kjenner jeg lite liv mot forrige gang.. Er uke 20 nå og tror det er siste uka jeg har kjent liv daglig..sist kjente jeg mye mer liv fra uke 14 enn jeg har gjort hittil.. Med første kjente jeg nok ikke liv i det hele tatt før rundt uke 19-20.. Har to jenter fra før som har vært veldig aktive i magen (og rolige etter fødsel). Denne gangen er det en gutt som er meget rolig i magen..foreløpig da :p så det blir spennende å se :D

Irriterer meg at jeg ikke har kjent liv enda :( er 17+1 og 2.gangs

Jeg er 4.gangs gravid, og kjenner det daglig nå i uke 16.

I mitt 3. Svangerskap kjente jeg ikke bevegelser før nesten uke 20 innbiller jeg meg, pga morkakens plassering fremme.

Kjente masse hver dag... Men nå er hun plutselig så rolig :( nervøs...

Prøvd med kald drikke?
Mhm... Og brus... Og masse kake. Men hun er like rolig. Har heldig vis kjent henne. Litt i går kveld og litt i dag tidlig. Men mindre enn normalt...

Mhm... Og brus... Og masse kake. Men hun er like rolig. Har heldig vis kjent henne. Litt i går kveld og litt i dag tidlig. Men mindre enn normalt...

Samme her! Har kjent hver dag fra 17+3, men nå 19+1 så har det plutselig vært så stille et par dager... Har kjent antydninger hver dag, så regner med at hun bare har snudd seg :)

Back
Topp