Dere som kjenner liv :)

Vifsla

Elsker forumet
Kjenner dere hver dag? Synest jeg kjente noe i uke 15-16... Er nå i uke 17 og kjenner ingenting. Prøver å "riste" og dulte magen litt, men ingen reaksjon. Vet det er jo tidlig, men bekymret likevel

Kjenner det hver dag, men noen dager oftere og kraftigere enn andre :) men det var først i forrige uke det ble daglig (uke 16). Jeg kjenner det trolig så kraftig og ofte fordi morkaken ligger bak/på toppen av livmoren, og jeg har minimalt med magefett. er 17+6 i dag :)

Kjente noe i uke 14/15 og så ble det borte i ca 2 uker. Var veldig bekymret men kom veldig sterk tilbake for en uke siden <3 bare vent du :) er sikkert alt i fineste orden

Jeg har kjent spark, til og med på utsiden. Men ikke denne uken gitt, er 17 + 2 i dag.. I tillegg er jeg andregangs.. Men jeg bekymrer meg ikke spesielt mye, tror det varierer sånn fra person ttil person og fra graviditet til graviditet.. De kommer nok snart sterkt tilbake disse bebisene :)

Er 15+3 i dag og har kjent liv i 5-6 dager nå :) sent på kveldene...deilig å kjenne at det er noe levende der inne :Heartred er andregangs..

Kjenner små "dultinger" i magen, men spark har jeg bare kjent noen ganger, og det er ikke hver dag. Gleder meg til det blir sterke spark :D Morkaken ligger bak i øvre kant, så det er god sjanse for å kjenne mer liv snart (ifølge jm på OULen) :)

Kjenner ingenting her heller, og venter i spenning! Vil så gjerne merke at det bor noen i magen min:)
16+1 i dag

Har kjent bevegelse siden uke 16 cirka, og første spark på utsiden for noen dager siden (17+4) :joyful: Kjenner som oftest når jeg slapper av med hånda på magen på kveldstid:)

Det er ikke ofte eller mye jeg kjenner, men det gjorde jeg ikke med første heller :)

Kjenner noen dager, og andre dager ikke. Gjør meg nesten litt stresset :p

Back
Topp