Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kjenner dere hver dag? Synest jeg kjente noe i uke 15-16... Er nå i uke 17 og kjenner ingenting. Prøver å "riste" og dulte magen litt, men ingen reaksjon. Vet det er jo tidlig, men bekymret likevel
Kjenner det hver dag, men noen dager oftere og kraftigere enn andre men det var først i forrige uke det ble daglig (uke 16). Jeg kjenner det trolig så kraftig og ofte fordi morkaken ligger bak/på toppen av livmoren, og jeg har minimalt med magefett. er 17+6 i dag
Kjente noe i uke 14/15 og så ble det borte i ca 2 uker. Var veldig bekymret men kom veldig sterk tilbake for en uke siden <3 bare vent du er sikkert alt i fineste orden
Jeg har kjent spark, til og med på utsiden. Men ikke denne uken gitt, er 17 + 2 i dag.. I tillegg er jeg andregangs.. Men jeg bekymrer meg ikke spesielt mye, tror det varierer sånn fra person ttil person og fra graviditet til graviditet.. De kommer nok snart sterkt tilbake disse bebisene
Kjenner små "dultinger" i magen, men spark har jeg bare kjent noen ganger, og det er ikke hver dag. Gleder meg til det blir sterke spark Morkaken ligger bak i øvre kant, så det er god sjanse for å kjenne mer liv snart (ifølge jm på OULen)
Har kjent bevegelse siden uke 16 cirka, og første spark på utsiden for noen dager siden (17+4) Kjenner som oftest når jeg slapper av med hånda på magen på kveldstid