Hvordan vil dere beskrive det? Hvordan kjennes deg ut for dere? Jeg er 19+2 i dag med min første! Veldig usikker på om jeg har kjent noe.. Men et par ganger jeg har tenkt at det der må være lille prinsen <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjenner små "dult" på den ene siden også kjenner jeg han vrir på hodet på andre siden :-DHvordan vil dere beskrive det? Hvordan kjennes deg ut for dere? Jeg er 19+2 i dag med min første! Veldig usikker på om jeg har kjent noe.. Men et par ganger jeg har tenkt at det der må være lille prinsen <3
Du vil nok bli mer sikker etterhvert som den lille blir litt sterkere Ellers kan du jo prøve med ett glass brus, eller noe koffeinholdig, de blir ofte mer aktive da, og så legge deg ned og kjenne godt etter. Jeg holder ofte hånden på magen, helt nederst mot bekkenet for å kjenne, kan egentlig ikke kjenne noe utevendig enda (til mannen mins store skuffelse), men føler det blir lettere å kjenne det innvendig med litt press på magen.Har også morkaken på baksiden men fortsatt usikker på om jeg har kjent no..