Dere som kjenner liv (ca rundt 20 uker)

Er du sikker på at det er barnet? Kjenner meg ikke igjen i at det er små stikk og som gjør vondt, kanskje det er noe annet? Som gjør at du har vondt mener jeg?
Nei jeg tror ikke det er barnet, vet ikke helt hva det er? Vet ikke helt hvordan de ligamentsmertene skal kjennes ut? Men var på ultralyd på Ahus på tirsdag, alt så tipp topp ut heldigvis.
 
Nei jeg tror ikke det er barnet, vet ikke helt hva det er? Vet ikke helt hvordan de ligamentsmertene skal kjennes ut? Men var på ultralyd på Ahus på tirsdag, alt så tipp topp ut heldigvis.
Det er helt sikkert ligamenten :)
 
Jeg kjenner ikke liv.. som jeg vet om overfall?! Er uke 19 nå. Var på oul i forrige uke og jordmor sa at det ikke var unormalt siden morkaka lå fremme. Men nå fikk jeg kommentar av en kollega som skal bli far i mars, at han og kona hadde kjent liv leeeeenge.. Noen triks som gjør at man kjenner det bedre? Ligger dere på rygg eller siden å kjenner etter?
Enig med en til her oppe, teit å si!o_O Jeg har også morkake foran, og tror ikke jeg begynte å kjenne smått med bevegelse før den uken, men veldig av og på frem til nå (21+6) fremdeles av og på! Men på meg kjenner jeg det mest hvis jeg sitter litt foroverbøyd, ligger på ryggen (men ikke helt flata ut)..
 
Jeg kjenner det veldig godt når jeg ligger i sofaen med beina på bordet eller på rygg i sengen :)
 
Har kjent liv siden veke 15. Men har morkaka foran, så eg kjenner berre heilt nede, heilt oppe og ut mot sidene. 21+0 no. Ikkje mulig å kjenne frå utsida. Dvs, eg trur eg kjenner det, fordi eg samtidig kjenner det innafrå - men mannen seier han ikkje kjenner :p

Kjenner berre typ 1-2min om gangen, og kanskje 2-4 økter om dagen.

Sååå lite i forhold til førstemann som var turbo, med morkaka bak :p
 
Back
Topp