Dere som kjenner liv (ca rundt 20 uker)

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Kjenner dere hver dag? Ser dere sparkene på utsiden? Kan mannen kjenne? Nysgjerrig :)

Selv har jeg kjent liv siden uke 15-16ish og kjenner hver dag, men er veldig nysgjerrig på hvordan det er hos dere andre :) både mannen og gutten har kjent sparkene, veldig koselig og veldig veldig godt for et stadig bekymret mammahjerte...
 
Har kjent siden uke 15/16 selv. Mannen kjente i uke 17/18. Kjenner godt med liv gjennom dagen/natten.
 
Er 19+2 i dag og her kan jeg se på utsiden av frøkna sparker :) Kjenner flere ganger om dagen, enkelte dager litt mindre og andre dager er det masse :)
Pappaen har kjent også ja :D
Syns det er veldig betryggende å kjenne liv ❤️
 
Her har ikke pappa kjent, men tror det har mest med null interesse når han må vente så lenge. Men 2 åringen fikk et rart uttrykk i ansiktet når hun lå å slappet av på magen min og fikk et spark rett i ansiktet. Har også sett det på utsiden.
 
Kjenner spark daglig nå. Var gøy at babyen var veldig aktiv på UL, så jeg kunne se at han sparket samtidig som jeg kjente det. Jeg er godt polstret fra før, så ser og kjenner ikke sparkene på utsiden ennå, men har ikke prøvd å kjenne etter heller.
 
Jeg kjenner spark hver dag, pappaen og storebror har ikkje kjent noe ennå!
Har prøvd å kjenne på utsiden, men hverken jeg,mann eller sønn er så veldig tålmodige :p
Vi har ikke sett noe enda ;)
 
Har også kjent nesten daglig siden uke 18 ish, også mer og mer. Men nå har det roet seg litt igjen, hvor jeg ikke kjenner hele tiden (som i dag litt av og på utover dagen), men kan fort bli rolig en hel dag før jeg kjenner noe igjen. Er 21+1 nå da.. Mannen kjente for første gang på fredag❤️.. Og jeg så også utvendig den dagen..
 
Kjenner dere hver dag? Ser dere sparkene på utsiden? Kan mannen kjenne? Nysgjerrig :)

Selv har jeg kjent liv siden uke 15-16ish og kjenner hver dag, men er veldig nysgjerrig på hvordan det er hos dere andre :) både mannen og gutten har kjent sparkene, veldig koselig og veldig veldig godt for et stadig bekymret mammahjerte...

Kjenner bevegelse hver dag, men varierer hvor mye.
Har også kjent liv siden uke 15-16.
Viser/kjennes ikke på utsiden enda, men så har jeg litt polstring på magen.
Skulle gjerne kjent litt mer liv! Kjenner mest tiidlig om morningen når jeg ligger i senga:)
 
Jeg har først begynt å kjenne litt nå den siste uken, kjente nok litt før å, men trodde det var luft. Men kan ikke kjenne på utsiden enda.
Blir ikke bekymret, men det er nok fordi jeg ikke har hatt veldig tydelige tegn til liv, har ikke visst at det var lillemor i magen som drev å beveget seg.
Men det jeg kjenner er små stikkende smerter som kommer og går på høyereside, typ der eggstokken går.
 
Kjenner hver dag ja. Var en helg i uke 18 Dee jeg ikke kjente noe som helst. Kjent liv siden uke 14 så reagerte litt på det, men ble ikke veldig bekymret i grunn.
Har morkaka fremme, men mannen kjente første gang for et par dager siden likevel :) nå kjenner han det godt.
 
Jeg har først begynt å kjenne litt nå den siste uken, kjente nok litt før å, men trodde det var luft. Men kan ikke kjenne på utsiden enda.
Blir ikke bekymret, men det er nok fordi jeg ikke har hatt veldig tydelige tegn til liv, har ikke visst at det var lillemor i magen som drev å beveget seg.
Men det jeg kjenner er små stikkende smerter som kommer og går på høyereside, typ der eggstokken går.
Er du sikker på at det er barnet? Kjenner meg ikke igjen i at det er små stikk og som gjør vondt, kanskje det er noe annet? Som gjør at du har vondt mener jeg?
 
Kjenner liv hver dag nå og gjort det i en 3 ukers tid[emoji4] men varierende hvor mye liv hver dag! Kjent utenpå et par ganger, men ikke mannen og jentungen enda, Hadde nok blitt litt bekymra på dag 2 uten bevegelse, men da hadde jeg prøvd doppleren[emoji5]
 
Kjenner bevegelse hver dag, men varierer hvor mye.
Har også kjent liv siden uke 15-16.
Viser/kjennes ikke på utsiden enda, men så har jeg litt polstring på magen.
Skulle gjerne kjent litt mer liv! Kjenner mest tiidlig om morningen når jeg ligger i senga:)

Redigerer meg selv litt her! Kjente bevegelse utenpå morningen etter:-D
 
Jeg kjenner ikke liv.. som jeg vet om overfall?! Er uke 19 nå. Var på oul i forrige uke og jordmor sa at det ikke var unormalt siden morkaka lå fremme. Men nå fikk jeg kommentar av en kollega som skal bli far i mars, at han og kona hadde kjent liv leeeeenge.. Noen triks som gjør at man kjenner det bedre? Ligger dere på rygg eller siden å kjenner etter?
 
Jeg kjenner ikke liv.. som jeg vet om overfall?! Er uke 19 nå. Var på oul i forrige uke og jordmor sa at det ikke var unormalt siden morkaka lå fremme. Men nå fikk jeg kommentar av en kollega som skal bli far i mars, at han og kona hadde kjent liv leeeeenge.. Noen triks som gjør at man kjenner det bedre? Ligger dere på rygg eller siden å kjenner etter?

Så teit å si[emoji30] (av kollegaen altså )det er jo ekstremt individuelt fra kvinne til kvinne!! Hvis du i tillegg er førstegangs trenger du ikke kjenne noe før om 2-4 uker til.. jeg ligger bare vanlig i sofaen og dytter litt på magen[emoji14]
 
Så teit å si[emoji30] (av kollegaen altså )det er jo ekstremt individuelt fra kvinne til kvinne!! Hvis du i tillegg er førstegangs trenger du ikke kjenne noe før om 2-4 uker til.. jeg ligger bare vanlig i sofaen og dytter litt på magen[emoji14]

Takk for svar! Nei det var liksom ikke det kosligste å høre fredag på vei hjem fra jobb :p Er førstegangs så får bare smøre meg med tålmodighet! Jeg prøvde å kjenne litt i morges når jeg våknet og det skjer jo ting der men var samtidig sulten så synes det er vanskelig å vite om det er meg eller baby :hilarious::angelic:
 
Back
Topp