Har nok mye med plassering å gjøre tipper jeg jaGøy med tvillinger altså! Dobbelt så mye liv etterhvert
![]()
Ja det blir nok mye liv her

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har nok mye med plassering å gjøre tipper jeg jaGøy med tvillinger altså! Dobbelt så mye liv etterhvert
![]()

Ja det blir nok mye liv herSyns det er nesten rart jeg ikke kjenner mer når vi såg hvor utrolig aktive de var på ultralyden igår
![]()
Godt å vite at de kan bevege seg mye inni der uten at man nødvendigvis kjenner det på dette tidspunktet da!![]()
Min tror jeg ligger på tvers, mens h*n sparker og bokser ut mot huden/magen. Kjenner bevegelser i et "bånd" tvers over magenJeg er 18+4 og kjenner det godt både inni og utenpå nå. Kjenner mye bevegelse gjennom hver dag, både romstrering, stryking, dult og kraftigere spark. Synes det er ganske tidlig selv, for har morkaka foran visstnok. Men jeg har et spørsmål, ligger deres mest på en side? Her føler jeg at jeg kjenner babyen på høyre side, den siden er også oftere har mens venstre er mye. Veldig snodig, for kan også kjenne bevegelse på venstre side, men føler det er mest på høyre
Veldig koselig er det uansett! Selv om jeg til tider kan bli litt småkvalm npr det er spark innover.

Når kjente dere liv første gang? Er 15+5 i dag og har såvidt kjent litt "sommerfugler" i magen, så venter spent på de tydelige bevegelsenevar på ul 14+5 og lille var SÅ aktiv. Ben og armer i alle retninger, veldig spesielt å se det på skjermen. Vite at det foregår i magen og så kjenner man absolutt ingenting. Hehe.. Andregangs gravid og spent på om jeg kjenner noe tidligere enn sist. Da kjente jeg de første tydelige bevegelsene i uke 17/18
![]()
Jeg er førstegangs, så der har vært vanskelig å vite hva som er hva inni derMen kjente små kilinger for flere uker siden, kanskje uke 14-15 kjente jeg noe som jeg ikke skjønte hva var
Nå er jeg i uke 18 og kjenner mye mer, er liksom ikke tvil lenger nå
![]()

Så morsomt! Blir spennende uker fremover altså!jeg har jo kjent det før, så vil tro jeg er ganske sikker når det først skjer. Er ganske sikker på at de kilende sommerfuglbevegelsene jeg har kjent er babyen altså. Er omtrent samme sted hver gang, men er så utrolig svakt. Bevegelser er lykkefølelse, gleder meg enormt til å kjenne liv igjen
![]()

Jaa, kjenner allerede at det er mer "ekte" at det er en baby inni der når den gir liv fra seg som man kan merke! KjempekoseligMannen gleder seg til det kan kjennes på utsiden, det er nok ikke såå lenge til
![]()
Samboer klarte å kjenne et spark i helga, da var jeg 18+1. Han hadde nok ikke skjønt at det var det han kjente om jeg ikke sa at det var baby da, men han kjente at det var bevegelse i magen. Tror baby må ha ligget i veldig god sparkestilling i helga som var, for etter det har ikke jeg heller kjent sparkene like tydelig som da.
Jeg blir paranoid av å lese her inne. 16+1 og kjenner ingen verdens ting. Ikke bobler jeg kjente forrige svangerskap en gang! Jeg vil og
jada, vet det er normalt![]()

Jeg blir paranoid av å lese her inne. 16+1 og kjenner ingen verdens ting. Ikke bobler jeg kjente forrige svangerskap en gang! Jeg vil og
jada, vet det er normalt![]()