Dere som kjenner bevegelse..

Har nok mye med plassering å gjøre tipper jeg ja :) Gøy med tvillinger altså! Dobbelt så mye liv etterhvert :D

Ja det blir nok mye liv her :rolleyes: Syns det er nesten rart jeg ikke kjenner mer når vi såg hvor utrolig aktive de var på ultralyden igår :hilarious:

Ja det blir nok mye liv her :rolleyes: Syns det er nesten rart jeg ikke kjenner mer når vi såg hvor utrolig aktive de var på ultralyden igår :hilarious:

Godt å vite at de kan bevege seg mye inni der uten at man nødvendigvis kjenner det på dette tidspunktet da! :)

Godt å vite at de kan bevege seg mye inni der uten at man nødvendigvis kjenner det på dette tidspunktet da! :)

Det er helt sant! Men er nok ikke lenge til alle her inne kjenner rikelig med liv nå. Det er en utrolig god bekreftelse på at det står bra til, det husker jeg fra førstemann :)

Jeg er 18+4 og kjenner det godt både inni og utenpå nå. Kjenner mye bevegelse gjennom hver dag, både romstrering, stryking, dult og kraftigere spark. Synes det er ganske tidlig selv, for har morkaka foran visstnok. Men jeg har et spørsmål, ligger deres mest på en side? Her føler jeg at jeg kjenner babyen på høyre side, den siden er også oftere har mens venstre er mye. Veldig snodig, for kan også kjenne bevegelse på venstre side, men føler det er mest på høyre:hilarious:

Veldig koselig er det uansett! Selv om jeg til tider kan bli litt småkvalm npr det er spark innover.
Min tror jeg ligger på tvers, mens h*n sparker og bokser ut mot huden/magen. Kjenner bevegelser i et "bånd" tvers over magen ;)

Ja, det er som du sier mere som en romstering der inni. Og innimellomssvake dult. Det er ikke ubehagelig, bare litt snodig. Jeg kjenner svært lite på utsiden, 16+4, men det er ingen tvil om at det er babyens bevegelser jeg kjenner. Dette er mitt fjerde svangerskap så jeg kjenner det igjen og allerede da jeg var 12 uker på vei kunne jeg kjenne svake bevegelser. Typisk skjer det når jeg legger meg om kvelden. Ellers drakk jeg brus i dag, noe jeg egentlig aldri gjør og da sverger jeg på at ungen gikk fullstendig bananas i 10 minutter :smiley-bounce012

Når kjente dere liv første gang? Er 15+5 i dag og har såvidt kjent litt "sommerfugler" i magen, så venter spent på de tydelige bevegelsene:rolleyes: var på ul 14+5 og lille var SÅ aktiv. Ben og armer i alle retninger, veldig spesielt å se det på skjermen. Vite at det foregår i magen og så kjenner man absolutt ingenting. Hehe.. Andregangs gravid og spent på om jeg kjenner noe tidligere enn sist. Da kjente jeg de første tydelige bevegelsene i uke 17/18:)

Når kjente dere liv første gang? Er 15+5 i dag og har såvidt kjent litt "sommerfugler" i magen, så venter spent på de tydelige bevegelsene:rolleyes: var på ul 14+5 og lille var SÅ aktiv. Ben og armer i alle retninger, veldig spesielt å se det på skjermen. Vite at det foregår i magen og så kjenner man absolutt ingenting. Hehe.. Andregangs gravid og spent på om jeg kjenner noe tidligere enn sist. Da kjente jeg de første tydelige bevegelsene i uke 17/18:)

Jeg er førstegangs, så der har vært vanskelig å vite hva som er hva inni der :p Men kjente små kilinger for flere uker siden, kanskje uke 14-15 kjente jeg noe som jeg ikke skjønte hva var :) Nå er jeg i uke 18 og kjenner mye mer, er liksom ikke tvil lenger nå :)

Jeg er førstegangs, så der har vært vanskelig å vite hva som er hva inni der :p Men kjente små kilinger for flere uker siden, kanskje uke 14-15 kjente jeg noe som jeg ikke skjønte hva var :) Nå er jeg i uke 18 og kjenner mye mer, er liksom ikke tvil lenger nå :)

Så morsomt! Blir spennende uker fremover altså! :) jeg har jo kjent det før, så vil tro jeg er ganske sikker når det først skjer. Er ganske sikker på at de kilende sommerfuglbevegelsene jeg har kjent er babyen altså. Er omtrent samme sted hver gang, men er så utrolig svakt. Bevegelser er lykkefølelse, gleder meg enormt til å kjenne liv igjen:love2

Så morsomt! Blir spennende uker fremover altså! :) jeg har jo kjent det før, så vil tro jeg er ganske sikker når det først skjer. Er ganske sikker på at de kilende sommerfuglbevegelsene jeg har kjent er babyen altså. Er omtrent samme sted hver gang, men er så utrolig svakt. Bevegelser er lykkefølelse, gleder meg enormt til å kjenne liv igjen:love2

Jaa, kjenner allerede at det er mer "ekte" at det er en baby inni der når den gir liv fra seg som man kan merke! Kjempekoselig :) Mannen gleder seg til det kan kjennes på utsiden, det er nok ikke såå lenge til :love7

Jaa, kjenner allerede at det er mer "ekte" at det er en baby inni der når den gir liv fra seg som man kan merke! Kjempekoselig :) Mannen gleder seg til det kan kjennes på utsiden, det er nok ikke såå lenge til :love7

Samboer klarte å kjenne et spark i helga, da var jeg 18+1. Han hadde nok ikke skjønt at det var det han kjente om jeg ikke sa at det var baby da, men han kjente at det var bevegelse i magen. Tror baby må ha ligget i veldig god sparkestilling i helga som var, for etter det har ikke jeg heller kjent sparkene like tydelig som da.

Samboer klarte å kjenne et spark i helga, da var jeg 18+1. Han hadde nok ikke skjønt at det var det han kjente om jeg ikke sa at det var baby da, men han kjente at det var bevegelse i magen. Tror baby må ha ligget i veldig god sparkestilling i helga som var, for etter det har ikke jeg heller kjent sparkene like tydelig som da.

Så kjekt! Jeg syns jeg kjenner bevegelsene såvidt på utsiden innimellom, men er så subtilt at det er nok ikke så lett for mannen å forstå hvordan det skal kjennes :) Ja, merker godt at den ligger i ulike stillinger, for sparkene forandrer seg hele tiden! I går kjente jeg ingen sånne dult, mens i dag var det plutselig full karateoppvisning inni der :p

Jeg blir paranoid av å lese her inne. 16+1 og kjenner ingen verdens ting. Ikke bobler jeg kjente forrige svangerskap en gang! Jeg vil og :sad015

jada, vet det er normalt :p

Jeg blir paranoid av å lese her inne. 16+1 og kjenner ingen verdens ting. Ikke bobler jeg kjente forrige svangerskap en gang! Jeg vil og :sad015

Det er nok heelt normalt! :) Leser jo om mange som ikke kjenner noe før i uke 22-23! Jeg kjente ikke noe jeg virkelig trodde var babyen før i uke 17. Kanskje du har morkaka foran? :)

Jeg har kjent bevegelser de siste dagene! 16+6 i dag. Morkaka ligger på toppen, altså opp mot ansiktet mitt. En gang var det en tydelig "stryking". Som å bli kilt med en fjær. Den andre gangen var det to tydelige spark rett etter hverandre. Jeg lå på siden og babyen sparket ned i sofaen. Gleder meg til mer i ukene som kommer.

:love7

Akkurat samme her, men de to siste dagene har det faktisk vært mer kiling i magen, spesielt ved måltider ... er 18+0 i morgen, så det har latt vente på seg her også. Er tredjegangs.

Back
Topp