Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Musepeker
ORIGINAL: *Bianco*
så du som oppdretter anbefaler feks friskies du da??
gå innom en dyreklinikk side og les om for så får du se!
å hvordan kan du tro at jeg er yngre enn deg??
kanskje det kan være at jeg er mye gamlere enn deg
Hvor står det at jeg anbefaler friskies? Jeg har da aldri sagt at hverken det ene eller det andre fòret er bedre. Jeg bare konstaterer litt fakta her, til en påstelig jente.. Noen hunder fungerer bedre på butikkmat, enn dyrebutikkmat.
Jeg tviler på utifra det jeg har sett av deg og dine innlegg, at du er eldre enn meg.
sett av meg???jeg har aldri lagt ut et bilde av meg!!
det vet du ingen ting om hvor gammel jeg er!
ikke som i bilde. Men "kvalitet" på innlegg da.
javel døm som du vil!
men du kjenner ikke meg så da er det vel ikke mere å snakke om musepeker
Jeg prøver bare å få frem et poeng om at man skal ikke dømme butikkfòr nedenom og hjem før man vet hva man snakker om.
Labb kommer ofte høyt opp i tester. det er faktisk det verste fòret jeg har prøvd til mine hunder.
ORIGINAL: Sunny84
Jeg hadde katt tidligere som kun spiste friskies tørrfor og boksemat. Hun levde til hun ble 18 år, så jeg tviler på at hun hadde noe vondt av det... Hun spiste normal mengde, var i god form, sunn og fin pels og vekt[:)]
Og hvis det var så utrolig farlig med mat fra dagligvarebutikk så hadde de vel ikke solgt det?
ORIGINAL: Geniet lykkepillen
Det beste fòret som finnes, selges hverken i matbutikker eller i dyrebutikker. Det selges av privatpersoner, og kalles vom og hundemat. 100% naturlig, rent kjøttfòr. Har tilgode å høre om hunder som IKKE har fungert på dette. Mener også dette fòret brukes av Robert Sørli.
Min hund dret forresten 3-4 ganger for dagen når hun gikk på labb, så stor forskjell på hunder ja![:)]
ORIGINAL: Renate_85
Jeg hadde katt tidligere som kun spiste friskies tørrfor og boksemat. Hun levde til hun ble 18 år, så jeg tviler på at hun hadde noe vondt av det... Hun spiste normal mengde, var i god form, sunn og fin pels og vekt[:)]
Og hvis det var så utrolig farlig med mat fra dagligvarebutikk så hadde de vel ikke solgt det?
Kanskje katten hadde blitt 30 hvis den hadde fått skikkelig fôr, det har du kanskje ikke tenkt på???
Det selges røyk,alkohol og godteri også. Ingen av de tingene er bra de heller.
ORIGINAL: ~T@r@nit@s øyensten~
hva levde dyrene av før da, før alle disse produktene ble oppfunnet???
Rent kjøtt av dyr de selv har drept?? eller var det ikke sååå langt tilbake du tenkte??[:D]
ORIGINAL: Renate_85
Kanskje katten hadde blitt 30 hvis den hadde fått skikkelig fôr, det har du kanskje ikke tenkt på???
Det selges røyk,alkohol og godteri også. Ingen av de tingene er bra de heller.
Rent kjøtt av dyr de selv har drept?? eller var det ikke sååå langt tilbake du tenkte??[:D]
jo, det var det jeg mente, hehe, og det betyr jo at de kan spise den maten vi spiser også ikke sant?
jo, det var det jeg mente, hehe, og det betyr jo at de kan spise den maten vi spiser også ikke sant?
ORIGINAL: Scooopi
Spiser du rent kjøtt du???
Kjøttet de skal spise skal inneholde litt av vom også.... da vomma er det første et dyr ville ha spist hvis de skulle drept et dyr selv! [;)]