Dere som kaster opp

tigerpus

Andre møte med forumet
Får dere i dere mat og klarer å være oppegående?
Kjenner kvalmen strømme på og vil ikke kaste opp. Så redd for å ikke kunne ta vare på min minste:(
 
Får dere i dere mat og klarer å være oppegående?
Kjenner kvalmen strømme på og vil ikke kaste opp. Så redd for å ikke kunne ta vare på min minste:(
Jeg spiser, fordi jeg er utrolig sulten,men er en gambling på om det blir værende eller kommer opp igjen desverre... somregel kommer det opp igjen :(
 
Jeg får i meg mat, men blitt ekstremt selektiv, noe som ikke er likt meg i det hele tatt. Klarer ikke sterk mat. Det går i ostesmørbrød, pasta, brødskive med ost. Mandariner og epler. Og svak rød saft. Jeg klarer ikke å jobbe og de fleste dager er jeg mer sengeliggende enn ikke. God bedring ♡
 
Så lenge jeg klarer å få ungene avgårde på morgenen og hente de på ettermiddagen så skal jeg klare meg. Vet jeg ble sengeliggende en uke ihvertfall sist og husker ikke noe av de dagene. Men da hadde jeg mamma der til å hjelpe meg med de eldste.
Nå har jeg ingen rundt meg, og faren til mini kan jeg ikke spørre om hjelp for han får reaksjoner etter samvær.
Krysser fingrene for at det ordner seg.
 
Jeg får i meg litt på kveldstid, det meste før kl 17 kommer i retur... Tar folat og multivitaminer på kvelden også. Er rimelig tom for krefter, må bare ta en dag om gangen...
 
Er kvalm hele dagen, men får i meg mat (av og til kommer det opp igjen). Kjenner det er tungt å være på jobb, når man må late som at alt er greit. Legger meg rett på sofaen når jeg kommer hjem. Jeg sliter derimot mer med kvalme ettermiddag/kveld.
 
Jeg tvinger i meg mat og krysser fingrene for at det blir værende. Når man kaster opp vil det alltid være igjen noe, litt er bedre enn ingen ting.
 
Bank i bordet, har bare kastet opp en gang foreløpig!
Jeg må spise korte og mange måltid for å holde kvalmen i sjakk :p
 
Å da jeg kastet opp var det fordi det hadde vært så hektisk på jobb at jeg glemte å spise. Så når jeg endelig spiste kom alt opp igjen :yuck:
 
Helt nede for telling her nå. Har ikke klart å beholde noe på to dager, men som det står over mister man jo ikke alt når man kaster opp...
 
Spiser lite men ofte.Reagerer veldig på lukter så spiser så enkel mat som mulig. Det går i ristet brød,kjeks og frukt. Er sengeliggende nesten hele dagen (sykemeldt). Har aldri opplevd å være SÅ dårlig som dette før,godt å høre at det er «normalt».
 
Jeg spiser også ofte og små kjedelige smakløse måltider. Syns det som er enklest å få i seg er superchips med salt, som ikke akkurat er noen optimal diett, så prøver å få i meg litt brødskiver også. For meg er det bedre å kaste opp enn å holde igjen :)
 
Back
Topp