Dere som kaster opp

Angelise

Elsker forumet
Holder dere dere hjemme?

Ja, det gjør jeg :) har vært på shopping en gang, men måtte dra hjem fort igjen! Spydde 4 ganger på 20 min :p

Nei, jeg er på jobb allikavel. Har sagt det til de jeg jobber nærmest med så da går det greit :) ikke at det er så veldig gøy allikavel men :P

Nei, er på jobb og julegaver må handles. Har spydd en del ugunstige plasser til nå. For eksempel i forrige uke stod jeg rett ved en hovedvei med barnevognen og spydde og spydde. Holdt sikkert på i fem minutter og hadde ikke sjans til å stoppe det. Og i går spydde jeg ved en gangsti, med lille i barnevogna- og hun fikk latterkrampe. For en røver jeg har skapt!!

Sliter på jobb da. For jeg har ikke lyst å fortelle enda..

Nei, er på jobb og julegaver må handles. Har spydd en del ugunstige plasser til nå. For eksempel i forrige uke stod jeg rett ved en hovedvei med barnevognen og spydde og spydde. Holdt sikkert på i fem minutter og hadde ikke sjans til å stoppe det. Og i går spydde jeg ved en gangsti, med lille i barnevogna- og hun fikk latterkrampe. For en røver jeg har skapt!!

Sliter på jobb da. For jeg har ikke lyst å fortelle enda..

Haha :p kan se for meg deg :p

Orker ikke å jobbe. Jobber i barnehage og har mye vondt magen og kvalmen er tøff. Spying i seg selv er ikke såååå ille. Det er formen rundt som ødelegger meg.

Orker ikke å jobbe. Jobber i barnehage og har mye vondt magen og kvalmen er tøff. Spying i seg selv er ikke såååå ille. Det er formen rundt som ødelegger meg.
Signerer denne. Sykemeldt til 21. Desember.

Jeg jobber også i barnehage, og er sykemeldt med ekstrem svangerskapskvalme :(

Jeg jobber, prøver så godt jeg kan og ikke la de andre se at jeg er dårlig. Men har hvert hjemme en dag og da var jeg så dårlig at jeg kunne ikke stå og gå for da ble jeg kjempe svimmel og brakk meg... sånn er jeg i dag og, er så svimmel at jeg kan ikke sitte en gang og det er helt grusomt....

Jeg har ikke kastet opp ennå, men blir svimmel, kvalm, feberrush, skjelven, hodepine ved minimal bevegelse... Holder meg hjemme... Men nå har jeg straks obligatoriske prøver på skolen, da må jeg vel prøve.. :-(

Holder meg hjemme - var på svangerskapskontroll i dag, og da ble jeg sykemeldt videre i 2 uker... Og fikk beskjed på jobb at jeg ikke fikk komme, for er jeg sykmeldt så er jeg sykmeldt... De jeg jobber med vet at jeg er gravid og vil bare at jeg skal bli bedre og komme tilbake...

Last edited:
Har kastet opp på jobben om morningen, samt etter kl 1800 når jeg har kommet hjem... :( veldig slitsomt.. Jobber fortsatt, men er stadig kvalm i løpet av dagen. 7+6 idag, teller ned til 12 :)

Back
Topp