Dere som kan Ebay !

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Kunne dere sjekket denne for meg ? Vet liksom ikke helt hva jeg skal se etter, men har hatt lyst på denne lampa lenge, og dette virker jo kjempebillig ! [:-]

$2,99 for lampa og $5,99 for frakt.. Stemmer det ? Ser det greit ut liksom ?

Aldri handla på Ebay før jeg [X(]

http://cgi.ebay.com/Twilight-Turtle-Tortoise-Night-Light-Christmas-gift-new-/190495120347?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2c5a64dbdb

Nå vet ikke jeg om varen er ekte eller noe sånt (har aldri sett den lampen før), men ellers ser det ut som det stemmer. Hvis du er usikker, så kan du sende en melding til de, for å forsikre deg om at frakten er riktig, for det er ikke alltid tallene stemmer.

Jeg ville styrt unna lamper og lignende fra Hong Kong... Klok av skade... Kjøpte en Hello Kitty lampe, men det er jo umulig å finne ny pære. Det er generelt dårlig laget.

Hadde jo ikke imponerende rating da, men grei nok.

ORIGINAL: *Meya*

Jeg ville styrt unna lamper og lignende fra Hong Kong... Klok av skade... Kjøpte en Hello Kitty lampe, men det er jo umulig å finne ny pære. Det er generelt dårlig laget.

Hadde jo ikke imponerende rating da, men grei nok.

Tror nesten jeg tar sjansen på å kaste en 50lapp ut vinduet kun for å se om denne varen holder mål altså, har såå lyst på den lampa [:D]

ORIGINAL: Wayne`s Wife XL

Jepp. Kjør på [:)]

Det du skal se etter er feedbacken til selgeren og om de sender til Norge!

Signerer!

feedbacken er viktig! Syns den så veldig grei ut :)

ORIGINAL: Tingeling~

ORIGINAL: Wayne`s Wife XL

Jepp. Kjør på [:)]

Det du skal se etter er feedbacken til selgeren og om de sender til Norge!

Signerer!

feedbacken er viktig! Syns den så veldig grei ut :)

Sikkert bare jeg som er kresen... Forsøker holde meg til de med minimum 99,8...

Jeg har samme lampen, og den hadde jeg ikke orket å bruke så mye som en 50-lapp på.. Den lyser skikkelig dårlig, og etter å ha brukt den kanskje 30 minutter tilsammen i løpet av de siste 3-4 mnd så fungerer den ikke mer. [&:] Kjøpte den på ebay av samme selgeren. (ser ihvertfall kjent ut)

ORIGINAL: Aravis

Jeg har samme lampen, og den hadde jeg ikke orket å bruke så mye som en 50-lapp på.. Den lyser skikkelig dårlig, og etter å ha brukt den kanskje 30 minutter tilsammen i løpet av de siste 3-4 mnd så fungerer den ikke mer. [&:] Kjøpte den på ebay av samme selgeren. (ser ihvertfall kjent ut)

Jaja, nå er den kjøpt og betalt allerede.. Får så være [:D] Funker den dritt, så får den stå til pynt, hehe..

Back
Topp