dere som kan bil.

• Trådstarter Trådstarter ¤Sunshine¤
  • Opprettet Opprettet
¤

¤Sunshine¤

Guest
hvilken bil ville dere kjøpt nå?  hvis dere hadde et budsjett på ca 50-80000 ?

toyota??  er det en bra bil?

må ha plass til en familie på to vokne og to barn,   gjerne stort bagasjerom.

Vi har en passat stv 01modell til salgs :D
70.000 pluss omreg. Nylig eu-godkjent, null rust!
Super familiebil!

vi hadde ford mondeo 2001, bil til 50-60 tusen, kjempe fornøyd, å vi var veldig avhengig av stooooort bagasjerom pga stor vogn og stor hund.
Innvendig bredde er mondeoen 15 cm breiere enn en toyota avensis..

oggi sin skrev:
M3rl0t skrev:
Renault! Slik en har jeg: http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=28149514! Kjempe fornøyd og masse bil for pengene!

leste bilbladet til sambo her om dagen å der var det en biltest, hvor viking skrev: "renault-ligg unna!!" så vet ikke om jeg ville valgt det..

Vi har hatt den bilen siden den var ny... Og knall fornøyd! Såe..

Passat 2001 mod eller nyere. Det har jeg :)

Evt. Toyota Avensis ;)

ja, fått svar av andre at passat og renault bør jeg holde meg unna. mye feil med de , og dyre deler.

skal sjekke ut toyota og volgsvagen.  =D

M3rl0t skrev:
oggi sin skrev:
M3rl0t skrev:
Renault! Slik en har jeg: http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=28149514! Kjempe fornøyd og masse bil for pengene!

ikke noe galt mot dere, ville bare si hva som sto i bladet..regner med at viking vet hva de prater om, men ingen regler uten unntak
leste bilbladet til sambo her om dagen å der var det en biltest, hvor viking skrev: "renault-ligg unna!!" så vet ikke om jeg ville valgt det..

Vi har hatt den bilen siden den var ny... Og knall fornøyd! Såe..

Toyota er bra bil.
Lite rust, god kvalitet og ikke minst god plass!
Både i bagasjerom å resten.
 Vi har en 2011mod Toyota Avensis stasjonsvogn. Her sprekker nok budsjettet på 80.00, men de gamle er minst like god!:)

Kallenavn ikke valgt skrev:
hvilken bil ville dere kjøpt nå?  hvis dere hadde et budsjett på ca 50-80000 ?

toyota??  er det en bra bil?

Vi har avensisen. Nå er jeg en Toyota elsker, så mine ambefalinger blir vel ikke fullt så subjektive da, men, hehe. Vi eeeelsker bilen. Den er billig i drift, og meget sikker. Aldri vert noe trøbbel med den. Og alltid null feil på eu-godkjenningen. Dette er den andre toyotaen vi har, og kommer nok ikke til å bytte merke igjen. Har to i familien med passat, og den kan ikke måle seg. Så anbefaler toyota på det sterkeste. Lite rust på de også, og de faller ikke mye i pris i forhold til mange andre.

jeg har bilen som ifølge broom ble kåra til bruktbilen fra helvete, renault megane scenic. men som det stod i bunn av artikkelen så får du mye bil for pengene vis du tør:) jeg er super fornøyd, så fornøyd at jeg kjøpte lik bare nyere modell når den gamle begynte å bli gammal:)  hadde jeg hatt op mot 80 000 nå hadde jeg kjøpt meg en renault espace eller grand espace.

fetteren min har den og jeg er såå misunnelig..stoooor plass, syv seter om man vil, disse kan man ta inn og ut etter behov..jeg liker litt større biler da, får klaus av små biler, med unger og masse vesker og poser...grøss

Volvo stasjonsvogn :) Har hatt 850 tidligere, og er en utrolig komfortabel bil :) Stor plass og ikke så dyre bildeler hvis man sjekker med de rette stedene :) Skal kjøpe det på nytt, har vært storfornøyd med Volvo jeg ihvertfall :) Anbefales!

dytter.

blir kaanskje en toyota Corolla!    hørt bare positivt om toyota til nå!  =)

Vil du ha en bil som går og går uten feil, så går du for en toyota =)
Volkswagen passat vil jeg absolutt ikke anbefale.
Mye feil med dem. Forstillings problemer, vindusheisene, låsene fryser om vinteren.
Du får døra opp, men du får ikke igjen døra. Den går ikke i lås.
Har selv kjørt i 30 min hjem mens jeg måtte holde døra igjen =P
Ellers har jeg nå blitt Volvo frelst! Jeg har en nå en Volvo V70 =)

lykkeligmamman skrev:
subaru :)

For alt du gjør, ikke velg Subaru! Det er ingen billig affære når delene begynner å ryke. Hadde det ikke vært for at vår er nedbetalt og kun koster oss bruk og forsikring, hadde den vært solgt for mange år siden.

Back
Topp