Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tilrettelegging er vanskelig for meg , er kjøkkensjef å prøver å være flink til å få de andre til å stille opp, noe som ikke alltid er lett. I dag hadde jeg såpass med smerter at jeg nesten kunne innbille meg at det kjentes ut som noe var på tur ut. Prøver å ta flere korte pauser, men ikke alltid det lar seg gjøres med jobben.Er 80% sykemeldt med tilrettelegging på jobb. Men kjenner til smertene i magen, og smerter i rygg/bekken. Samt ekstremt fort oversliten.
Står jeg mer enn ca 30min kan bena begynne og skjelve og mister liksom kraft.
Hør om du kan få tilrettelegging, evt flere pauser.
Smertene i magen er visstnok ikke farlig og ganske vanlig. Snakket med en gyn om det
HuffJeg sliter med bekkenet, har gjort det i flere år. Som regel går det over etter noen dager, men nå når jeg er gravid har jeg hatt vondt i 3 ukerFikk sykemelding i dag og skal til fysioterapeut i morgen.
Hufffår håpe fysioterapeut hjelper til deg. Jeg slet veldig med bekkenet sist gang , men fysioterapeut hjalp dessverre ikke så mye. Blir du sykmeldt lenge om gangen ? Min lege vil helst ikke gi meg sykmelding ..
Omtrent det samme som megJeg jobber som kokk i kantine hvor vi har rundt 800 gjester hver dag. Jeg har to barn i barnehage som leveres på slaget 07.00 i barnehagen. Jeg starter i utgangspunktet klokken 07.00 på jobb, men de ukene jeg leverer er jeg på jobb til 08.00. heldigvis har jeg verdens beste sjef!
Så er det full fres hele dagen, men jeg slapper av når jeg trenger det. kollegaene mine og sjefen er veldig flinke til å hjelpe meg med tunge løft osvmen jeg merker på kroppen at det er tungt å være småbarnsmor (minste er 1 år, største er 5), i full jobb og gravid samtidig.
Om kvelden sovner jeg rimelig kjapt!