Dere som jobber...

Jeg er heldigvis i kjempe form :) Jobber på sykehjem, men har bare 20% fast, så krysser fingrene for at helsa holder, jeg må bare stå på, og sørge for best mulig inntekt hver måned slik at jeg har nok det året jeg skal gå hjemme ;)

Det er slitsomt å jobbe i Bhg, gjorde det selv frem til sommeren, så bøyer meg i støvet for alle dere som jobber der! Tempoet er jo høyt, og det skjer jo noe hele tiden.. Synes dere er flinke :)

- Flittig bruker av app'en ;)

Jeg er også heldig som er i relativt god form. Men jeg føler at tida går til å jobbe, spise, sove 12 timer. Kjedelig.

Jeg ble 50% sykemeldt rett før helgen.
Fredag dro jeg hjem ved lunsj tid, la meg for å hvile ca kl 13, sto opp for å lage mat ca kl 19, la meg igjen kl 23, og sov til 12.30 lørdag. Nesten 20 timer med søvn på ett døgn... wow. Så det tar på å jobbe. Resten av helgen fungerte jeg greit, og fikk gjort masse husarbeid.

Nå sitter jeg på jobb og gleder meg til å komme hjem slik at jeg kan sove litt igjen :laughing002

Jeg har vært 50% sykemeldt i 2,5 uke nå pga bekkenløsning. Fra idag starter jeg med 40% sykemelding. Satser på å redusere enda mer etterhvert. Formen har bedret seg litt så jeg er optimistisk!:)

Termin 09.februar med første frøet:)

jeg blir nok sykemeldt jeg også :( syns det er for jævlig å få bekkenløsning så tidlig :( håper jeg kan jobbe litt vertfall, så tiden går :)

Faktisk så blir man jo sliten bare av å måtte jobbe med en 8 mnd gammel baby i huset! I alle fall hvis man har en unge som ikke sover og som man fortsatt ammer. Synes det er altfor tidlig å skulle tilbake til jobb, men føler vi mødre blir presset ut av huset tidligere og tidligere. Det er en så utrolig stor jobb å gå gravid, føde og amme, så er faktisk ikke alle som er klare for å jobbe etter 8 eller 10 måneder.

Absolutt ikke rart at du er sliten når du i tillegg til dette er gravid! Vil bare be deg lytte til kroppen din og tenke på deg selv fremover.

Ikkje bare bare å være i mammaperm heller, er hjemme med minien på 5mnd så har jo faktisk permisjon frem til nestemann kommer, kjenner det blir litt kjedelig å gå to år uten jobb :P Permisjoner hele veien, men allikvel deilig å være hjemme når jeg er kvalm og dårlig, så dere er flinke som er ute i jobb når det står på ;)

Helt enig med deg der ;).. Fordelen med å gå hjemme da (for min del) er at jeg kan hvile når småen hviler :)... Blir ikke så lenge jeg jobber før jeg går ut i ny mammaperm :p.. Litt greit å dette innom jobb litt mellom permisjonene da.

Jeg har vært 50% sykemeldt i 2,5 uke nå pga bekkenløsning. Fra idag starter jeg med 40% sykemelding. Satser på å redusere enda mer etterhvert. Formen har bedret seg litt så jeg er optimistisk!:)

Termin 09.februar med første frøet:)

Så bra at formen har bedret seg da :)
Som sjefen min sier: det er bedre å jobb litt over lengre tid, enn å jobbe mue i en kort periode ;)

jeg blir nok sykemeldt jeg også :( syns det er for jævlig å få bekkenløsning så tidlig :( håper jeg kan jobbe litt vertfall, så tiden går :)

Sliter med bekkenet jeg også (har gjort det siden jeg gikk med eldstemann)
Så både jeg og sjefen er innstilt på at jeg jobber 40-50% i starten.
Krysser fingrene for at helsa holder så lenge som mulig ;)

Faktisk så blir man jo sliten bare av å måtte jobbe med en 8 mnd gammel baby i huset! I alle fall hvis man har en unge som ikke sover og som man fortsatt ammer. Synes det er altfor tidlig å skulle tilbake til jobb, men føler vi mødre blir presset ut av huset tidligere og tidligere. Det er en så utrolig stor jobb å gå gravid, føde og amme, så er faktisk ikke alle som er klare for å jobbe etter 8 eller 10 måneder.

Absolutt ikke rart at du er sliten når du i tillegg til dette er gravid! Vil bare be deg lytte til kroppen din og tenke på deg selv fremover.

Er enig med deg her ja.. Er tidlig å begyne å jobbe, skulle ønske jeg kunne vært lengre hjemme med ungene :/
Hehe, å ja å være hjemme med barn er en stor jobb i seg selv.. Tror sambo er utslitt etter å ha vært hjemme med ungene i 2 uker :p

Syns det er noe skikkelig herk å gå på jobb for tiden. Bekkenet skrangler. Og jeg er så sykt trøtt...
Men føler jeg må holde ut litt til. Har ikke mer overskudd når jeg kommer hjem. Det blir sofaen. :S

♡♥ venter nr 2, 20 februar 2014 ♥♡

Bruker app'en!

Back
Topp