Dere som jobber...

Needlepin

Februar 2014 sin Miss Ammetåke
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Tar av meg hatten for dere altså!! ;)
Jeg er for tiden i mammaperm, minstemann er 8mndr. Har nå jobba i 2 uker i strekk mens sambo har hatt pappaperm. Men fytti katta nå er jeg sliten! :p Er ikke bare bare å jobbe mens man er kvalm og umennesklig trett, så tomlene opp for dere damer som står opp hver morgen og drar på jobb ;) (imponerende!!)
Kjenner det skal bli super deilig å være hjemme med lille skatten i noen uker til, det skal nyyytes :) :) :)

Jeg skal på jobb igjen i morgen. Er spent. Har ikke jobbet på fire uker pga ferie. Håper det vil gå greit :)

Det ER slitsomt ja :-/
Ny jobb på onsdag, spent på hvordan det blir :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg må hvile etter jobb hver dag men jeg er selvstendig næringsdrivende så jeg styrer mye av tiden selv! Og enkelte dager kan jeg sitte med kontor arbeid! Så jeg har det fint! :-) men nå er det to uker ferie :-) Weeee

Venter førstemann 22/26 feb
Sendt fra appen :-)

Skravler med Jippi <3

Er ikke bare bare med jobb nei ;-) hviler mye når jeg har mulighet

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 23.02.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma★

Jeg må hvile etter jobb hver dag men jeg er selvstendig næringsdrivende så jeg styrer mye av tiden selv! Og enkelte dager kan jeg sitte med kontor arbeid! Så jeg har det fint! :-) men nå er det to uker ferie :-) Weeee

Venter førstemann 22/26 feb
Sendt fra appen :-)

Skravler med Jippi <3

Må jo være helt supert å ha mulighet til å kunne sitte litt med kontor arbeid i ny og ne ;)
Jobber som frisør på en meeeget travel salong, så har vi vært halv bemanning pga ferie avvikling - så det har vært ganske hektisk, ble litt overtid og pauser som røyk :p Men kan ikke klage, dagene har gått fort og permisjonen min er ikke slutt før 21oktober..
Nyt ferien din da ;)

Er ikke bare bare med jobb nei ;-) hviler mye når jeg har mulighet

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 23.02.14 ♥

Er nok lurt å hvile når man har mulighet ja ;).. Skal lade batteriene i 3 uker nå før det er 2 nye uker med jobb. Er ikke bare bare å være hjemme med en aktiv gutt på 8mndr heller, men han sover en del på dagen så da kan jeg slappe av - har ikke den muligheten på jobb..

Hehe.. Tusen takk :) Ja, blir nok litt hviling på ettermiddagene ;) Jeg håper å kunne stå i jobben fullt ut til permisjonen. Tiden vil vise.

Hehe.. Tusen takk :) Ja, blir nok litt hviling på ettermiddagene ;) Jeg håper å kunne stå i jobben fullt ut til permisjonen. Tiden vil vise.

Krysser fingrene for det ;) Blir litt kjedelig å gå hjemme lenge før fødsel uansett. Håper på å kunne jobbe til siste sekund jeg også. Nå sist ble jeg 100% sm da jeg var i uke 8 . Kom ikke tilbake i jobb i det svangerskapet, så det ble et laaaangt svangerskap :/
Heeh, så nå har jeg så smått vært tilbake og kundene mine er overlykklige for at jeg er på plass - enn så lenge :p

Krysser fingrene for det ;) Blir litt kjedelig å gå hjemme lenge før fødsel uansett. Håper på å kunne jobbe til siste sekund jeg også. Nå sist ble jeg 100% sm da jeg var i uke 8 . Kom ikke tilbake i jobb i det svangerskapet, så det ble et laaaangt svangerskap :/
Heeh, så nå har jeg så smått vært tilbake og kundene mine er overlykklige for at jeg er på plass - enn så lenge :p

Ja, kan se for meg at ventetiden blir litt uendelig da. Men dersom helsa ikke spiller på lag må man nesten bare lytte for din egen og babyens del ;) Dette er mitt første svangerskap, så jeg lærer underveis hva jeg takler ;) Har egentlig en snill jobb, så håper det hjelper meg :)

Er nok lurt å hvile når man har mulighet ja ;).. Skal lade batteriene i 3 uker nå før det er 2 nye uker med jobb. Er ikke bare bare å være hjemme med en aktiv gutt på 8mndr heller, men han sover en del på dagen så da kan jeg slappe av - har ikke den muligheten på jobb..
Er det.. Har en på 14mnd, så "jobber" hjemme også ;) jobber i småbarnsavdeling i bhg

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 23.02.14 ♥

Er det.. Har en på 14mnd, så "jobber" hjemme også ;) jobber i småbarnsavdeling i bhg

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 23.02.14 ♥

Bøyer meg i støvet for deg (og alle andre som jobber i bhg)! ;)
Utrolig at du klarer å jobbe i bhg (å på en småbarnsavdeling) i tillegg til å ha barn selv. Jeg personlig tror ikke jeg hadde takla det, men takk og lov for at dere finnes :)

Bøyer meg i støvet for deg (og alle andre som jobber i bhg)! ;)
Utrolig at du klarer å jobbe i bhg (å på en småbarnsavdeling) i tillegg til å ha barn selv. Jeg personlig tror ikke jeg hadde takla det, men takk og lov for at dere finnes :)
Merker formen er på bånn når dagen er over å at bekkenløsninga har sagt hei..

Men begynte i den jobben for 2 uker siden. Å pga sjefen ikke tok det godt at jeg var gravid og hu har dårlig erfaring med gravide, så føler jeg at jeg må på en måte...

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 23.02.14 ♥

Merker formen er på bånn når dagen er over å at bekkenløsninga har sagt hei..

Men begynte i den jobben for 2 uker siden. Å pga sjefen ikke tok det godt at jeg var gravid og hu har dårlig erfaring med gravide, så føler jeg at jeg må på en måte...

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 23.02.14 ♥

Ååh, såpass :/
Da er det nok litt kjipt å gå på jobb. Men du må nå huske å kjenne på hva kroppen sier. Så får det heller bli sjefen sitt problem, skal da ikke gå utover helsa di ;) Heldigvis har jeg en forståelsesfull sjef.

Da er det nok litt kjipt å gå på jobb. Men du må nå huske å kjenne på hva kroppen sier. Så får det heller bli sjefen sitt problem, skal da ikke gå utover helsa di ;) Heldigvis har jeg en forståelsesfull sjef.
Er litt kjedelig ja. Fortalte resten av gjengen det på fredag, hadde tenkt til å vente, men siden jeg merker bekkenløsninga allerede så tror jeg det var det lureste, sånn at de ikke tror jeg later meg :P

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 23.02.14 ♥

Veit når helsa sier stopp ;-) skal til legen om 10 dager, får se hva han sier da :P

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 23.02.14 ♥

Ikkje bare bare å være i mammaperm heller, er hjemme med minien på 5mnd så har jo faktisk permisjon frem til nestemann kommer, kjenner det blir litt kjedelig å gå to år uten jobb :P Permisjoner hele veien, men allikvel deilig å være hjemme når jeg er kvalm og dårlig, så dere er flinke som er ute i jobb når det står på ;)

Back
Topp