Dere som jobber turnus..

snopeguri

Elsker forumet
..har det vært "stress" å holde på med medisineringen da? Har forstått det sånn at medisinene skal tas til
faste tider hver dag, og jeg lurer på om det kan være vanskelig med turnusjobb...
Bare 2 på jobb som vet om at vi trenger IVF, og vil ikke at det skal bli flere!![:'(]

eg jobber tidlig og seinvakter og eg klarte meg bra eg, enten gikk eg litt før eller at eg tok medisinen ca 5 til 10 min etter eg skulle. en dag tok eg på jobb for eg måtte jobbe litt over,hadde ikke hjerte til å gå hjem og da stakk eg meg i fulle farten inne på kontoret[:D]

så for meg gikk d helt fint[:D]

Jeg jobber og turnuns. Jeg skal snart begynne med medisinene,så jeg tenker jo litt hvordan jeg skal få gjort dette. Spesielt når jeg beynner på sprøytene. Det er noen på jobben som vet om det. Men jeg lurer med vell inn på toalette og stikker meg der!!! Lykke til[:D]

hvilket klokkeslett skal dere ta medisin og sånn ca er dere ferdige på jobb????

Sprayen er jo 8,15,22. Er jeg på dagvakt slutter jeg enten 14 eller 15. Sprøyten sa di at vi hellst burde sette på kvelden. Kankje i 19 tiden,det vet jeg ikke helt. Når jeg går aftenvakter slutter jeg 22. Når dette du sprøyten VilSåGjerne?

eg hadde spray kl  8 15 og 22 og  sprøytene satt eg kl 22[:D]

noen av vaktene går til kl 22 men som oftest ferdig kvart på ti og da e eg hjemme til ti på yi ist eg kommer meg ut dørene når eg skal[:)]

ok.....kanksje like greit og bare sette den kl22. For da skal jo sprayen og tas. Men jeg får se,jeg finner vell ut av det[:)]. Takk for hjelpen!

Oki. Jeg har ikke mulighet til å gå før fra jobb, slutter enten kl 15 eller kl 22. Så er det rapportgivning fra kl 21.30 til 22, så det kan bli vanskelig å få sette sprøyten presis[8|]

Jeg tror jeg setter den i 19 tiden eller noe sånn. Bare tar sprøya i lommen og sniker med inn på toalettet eller noe! Tror ikke jeg orker og ha det kl 22 feks,for når jeg slutter 22 blir det bare stress. Men vi får se hva jeg finner på!!

Back
Topp