Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ifølge forskning(fastlegen min som sier det med forskning) så øker faren for spontanabort når man går netter. Jobber selv 3 delt turnus. Har jo krav på tilrettelegging uten at lønn skal påvirkesSå lenge du føler deg i fin form er det ingen problemer med å jobbe natt. Unngå å stresse for mye, blanding av AB, pasienter på cytostatika, få hjelp til tunge løft, så skal det gå fint. Det er de som jobber langt ut i svangerskapet med nattevakter. Jeg går 3-delt turnus, og vil fortsette med det så lenge jeg klarer. Men dette er så klart individuelt To netter i juni klarer du sikkert fint
nei, ikke sånn hos oss ihvertfall. jobber på sykehus, altså statlig jeg gav beskjed om at formen var dårlig, og spurte om lønna ble påvirket, og det skulle den ikke bliLegen må vel bekrefte at du må få tilrettelagt for at du skal beholde lønnen?
(husker min monstersjef fra forrige jobb prøvde å få meg til å gi fra meg alt av helge/kveldsvakter leeeeenge før jeg i det hele tatt var i dårlig form, makan til snik. )
Ok, så bra det er ordnede former.nei, ikke sånn hos oss ihvertfall. jobber på sykehus, altså statlig jeg gav beskjed om at formen var dårlig, og spurte om lønna ble påvirket, og det skulle den ikke bli