*p!nk smile*
Forumet er livet
Synger dere for maten?? Hvilken sang synger dere??[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tessababy
Jeg har jobbet i bhg tidligere.. og blant annet så sang vi Kua mi, pulverheksa abelone, når skippern skal ha se mat... de var ihvertfall gjengangere..
Jeg har jobbet i bhg tidligere.. og blant annet så sang vi Kua mi, pulverheksa abelone, når skippern skal ha se mat... de var ihvertfall gjengangere..
ORIGINAL: Rullepupp
Gutter og jenter.. Sitter og venter.. Magen er sulten og halsen er tørst.. Nå skal vi spise.. Men først skal vi vise.. At vi kan synge verset vårt først! [:)]
ORIGINAL: *p!nk smile*
Tekst?[:)]
ORIGINAL: Citerza
Huske vi sang: "O' du som metter liten fugl, velsign vår mat O' Gud.. " Da jeg gikk i barnehagen.. [:D]
ORIGINAL: StinkiStini
Ååååååååååååååååååååådusåmetterlitenfuglvelsignvårmatoogguuud, aaamen!
Alltid, før.
Forhelseglededagligbrødvitakkerdegooogguuud,aamen.
Alltid, etterpå.
ORIGINAL: Kari Nordmann
ORIGINAL: StinkiStini
Ååååååååååååååååååååådusåmetterlitenfuglvelsignvårmatoogguuud, aaamen!
Alltid, før.
Forhelseglededagligbrødvitakkerdegooogguuud,aamen.
Alltid, etterpå.
Nå er ikke jeg av typen som verken irriterer meg over eller lar meg plage av religiøse sanger i barnehage og på skole altså, så spør bare fordi jeg lurer: Er det lov til å synge religiøse bordvers i bhg? Eller jobber du i en privat, kristen barnehage kanskje?