Dere som irriterer dere over CAPS LOCK!!!?

Plager meg ikke på den måten, men når det står kun med store bokstaver, og såvidt et punktum etter setningen så blir det litt slitsomt å lese..... [:D]

Det samme gjelder dialekt, uten noen form for tegnsetting + masssssssse skrivefeiler! [:o][:o][:o][:o]

Pleier å la være å lese når alt er caps locket[:)]... Slitsomt å lese på og jeg får vondt i hodet.

ORIGINAL: ~Re:Play~

Plager meg ikke på den måten, men når det står kun med store bokstaver, og såvidt et punktum etter setningen så blir det litt slitsomt å lese..... [:D]

Det samme gjelder dialekt, uten noen form for tegnsetting + masssssssse skrivefeiler! [:o][:o][:o][:o]

skrivefeiler??!?? bare sånn siden du tok det opp...[8D]

hehe,de galne har det godt[;)][8D][:D]

Neida,men det plager ikke meg ivertfall.Dere får caps Lock`e så mye dere vill[;)]

Når man skriver med bare store bokstaver så ser det ut som om man roper, og så blir det slitsomt, for da ser man ikke når en setning slutter og en ny starter... jeg orker rett og slett ikke å lese sånne innlegg.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ DET ER DET VERSTE JEG VET! IRRITERER MEG GRØNN OVER CAPSLOCKFOLK, FÅKKE SOVE OM NATTA FORDI JEG BARE LIGGER OG ERGRER MEG OVER DISSE IDIOTENE!!!!! [:@][:@][:@][:@][:-][:-][:-][:-][&:][&:][&:][&:][8|]

[8D] jadda

Jøss!!! Holdes det ennå på med dette CapsLock.......[&:]

Jeg føler det som like slitsomt støy i hodet som når noen faktisk står og roper. Det skaper kaos i hodet, er utrolig slitsomt, kan ike forklare det på noen annen måte enn at det er det samme som en barnebursdag på fullt volum i hodet mitt når jeg forsøker å lese sånn.

Ikke støy som i lyd, men støy som i vanskelig å lese, er som hvit støy men i tankene og ikke ørene.

Forferdelig!

Back
Topp