Dere som ikke vasker gulvet med jif mopp

bruker mopper som jeg kjøpte da jeg drev innen renholdsbransjen
men bruker også dampmaskin

Bruker smart eller coop sin :P Hehe.
Ellers har jeg mopper kjøpt gjennom et rengjøringsfirma. Sånn trådmopper. Jeg foretrekker de fremfor jif sin.

Dramadama skrev:

turboquattro skrev:
moppen ifra europris.

Her å.

hvor mye koster den??

turboquattro skrev:
moppen ifra europris.

Samme her.

Langkost, gulvfille og såpevann! ;) Bytter i grunn litt på det og jif sin

Tekanna skrev:
langkost, bøtte og vann.

Og skurer for hånd hvis det er harde flekker.

Samme her.
Bruker microfiberklut.

Jeg blir helt stum av dere som skurer for hånd, det må da ta utrolig lang tid? Særlig om man har en del kvm? Men, tror helt klart på at det blir gullende rent!

Her gikk jeg for mopp fra europris! Den koster jo bare 119 kr, så om den fungerer dårligere enn jif mopp så er det ikke akkurat noe stort tap :)
Takk for alle svar :)

Kjøpte trådmopp fra Europris! Den ble kjøpt inn etter å ha brukt Jif i mange år egentlig. Så da jeg tilfeldigvis sølte noe på mitt nyvaskede gulv (da vasket med Jif-mopp) og måtte tørke med klut, og kluten ble svart, da var det slutt. Jeg la meg ned på alle fire og skrubbet gulvet tomme for tomme. Og vannet ble kullsvart! Og DET hadde jeg latt babyen min krype rundt på? Man tror jo det er nyvaska? 
Aldri mer... 

Norwex sin mopp. Tidligere brukte jeg Enjo sin (har begge to), men etter jeg prøvde Norwex sin var jeg ikke i tvil om å bytte og er jeg fristet til å gi bort Enjo moppen til far eller noen andre familiemedlemmer som trenger en god mopp.
Ta gjerne kontakt på PM om du ønsker informasjon om Norwex moppen.

Back
Topp