Dere som ikke vasker gulvet med jif mopp

Miss Hormontroll

Gift med forumet
Hva vasker dere gulvet med?

moppen ifra europris.

stort sett med norgesmoppen..60cm ;)

bruker jifmopp. men legger mej ofte ned å skurer med en vanlig golvtue=) (tue= klut)

tindra skrev:

Hva er det? :)

Jeg vurderer europris sin, til dere som har prøvd den; er den god og vaske med?

En eller annen langkost. Den ekke ny for å si det sånn :)

sprayer med krystall grønnsåper og vasker over med en fuktig, vanlig mopp :)

Miss Hormontroll skrev:

tindra skrev:

Hva er det? :)

Jeg vurderer europris sin, til dere som har prøvd den; er den god og vaske med?

Vist du mener den som det er "vanlig" mopp til, så er den god ja :) Er den jeg bruker :)

Bruker ikke langkost eller mopp, jeg ligger på alle fire og skurer med skurefilla mi;)

Bruker europris sin mopp, og den e veldig bra:)

turboquattro skrev:
moppen ifra europris.

Her å.

Bruker norgesmoppen 60 cm, som forøvrig er kjøpt på europris så vet ikke om det er den samme som europrismoppen...

Har vel hatt moppene mine i ca 6å, vasker de på 60-90 grader, og de er like fine, bare litt slitte etter myye bruk, koster ca 100 lappen per mopp, men de er virkelig verdt det!
Lang holdbarhetstid!

Istedefor å kjøpe dyre sprayer til å spraye gulvet med bruker jeg sprayflaske og blander eks grønnsåpe, ajax ol selv. myyye billigere :) Like praktisk, og jeg bruker aldri hele flaska på en vask som regel.

Tina1989 skrev:
Bruker ikke langkost eller mopp, jeg ligger på alle fire og skurer med skurefilla mi;)

langkost, bøtte og vann.

Og skurer for hånd hvis det er harde flekker.

Enjo-moppen! Den er nok den beste investeringen jeg har gjort siden jeg flytta hjemmefra......

Sånn vanlig mopp som alle vaskedamer bruker :P Svigemor som tok med noen til meg fra jobben

Tina1989 skrev:

Oj, skurer du hele gulvet/alle gulv med ei fille? Uff, det hørtes tungt ut!:p her bruker jeg vanlig mopp, kjøpt på europris. Også har jeg noen fra Biltema:) synst begge er gode, og billige:)

Back
Topp