Dere som ikke har født ennå

Jeg brukte mye tid på baking, spesielt brød :) Har fortsatt 10 brød i fryseren :D Kjekt :)

har du en oppskirft å gi bort?? jeg har prøvd meg på utallige brødoppskrifter men aldri klart det. de smaker endten gjær eller ingenting eller så blir de for harde

Jeg lager babynest til folk som bestiller, også blir det en del tv titting, blir liksom så giddasløs. huset er ikke rent og kleskurvENE er fulle. bilene skittene... :/

Ja jeg å håper hver natt :p når har du termin? Og dere andre her? Jeg har om 9 dager. Håper han kommer før :)

Jeg har termin om 6 dager :-) fikk jebten min 3 uker før tiden, så lillebror er litt tregere :P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her går det i å rydde/ vaske hus og klær, kontroller, sofasliting, baking og bruke litt ekstra tid med gutten jeg har fra før :) Kjenner energien er på et lavt nivå nå, så prøver å få sovet og slappet av litt ekstra nå siste dagene :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Mye avslapping. Sover til 11 tiden litt rydding og tv titting. Kontroller her og der. Deilig å ha gubben hjemme som gjør alt. Så jg bare slapper av som regel mest:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Tja teller timer :P hehe
Husvask,klesvask,besøk, nyter tiden man har igjen med bare kommende storebror :) Lager middag og styrer for det meste hjemme.
Har også begynt og stirkke igjen, og det tar virkelig timer :) hehe,leser i bøker osv :)
Veit jeg har en god stund igjen, men er veldig utålmodig :) Stakkars mannen :P

Back
Topp