Dere som ikke har født ennå

Shopping...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Tja, husvask, klesvask, besøke venninner som også er i perm, vanlige daglige gjøremål, finner på ting med barna osv :) men ja, dagene er lange når man går å venter og leter etter tegn :p og når man blir spurt av ALLE man treffer "skal du ikke føde snart?, har du ikke født? går du her ennå???"...kjenner svarene de kommer til å få, ikke blir like hyggelig utover uken dersom lille snart ikke kommer :p

Tja.. Har sydd bilstolteppe til babyen, les bøker, vasker og gjer klart... Men dagane er lange likevel...

Har 2 jenter på 3 og 5 år som har kortere dager i bhg nå som jeg er i permisjon. Så blir mere kosestunder med de. Ellers studerer jeg på BI i tillegg og er gress-enke. Så dagene går i barn, studier og husarbeid.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hjelper gubben med oppussing, det jeg klarer og orker i hvertfall... :) Ellers så går det i veeeeeldig mye sofa sliting og tv titting. Ligger å lader til det skal skje noe :D Noe jeg håper det gjør snart <3

Det kommer an på formen. Er jeg sliten synes jeg det er veldig godt å bare slappe av på sofaen. Ellers er det husvask og treffe litt venninner. Og finne på ting med 3-åringen :)

Synes igrunn dagene går ganske fort, og jeg nyter å ha fri fra jobb :)

Shopping både på nett og i butikk, leser blader, løser kryssord, leser blogger på nett, er med familie og venner(kafebesøk er blitt en hit:P), mye tv-titting, baker, huslige oppgaver, er med guttungen som jeg er bonusmamma for osv osv:D

Tv-titting, klesvask, slapper av. :-)
Hjemme med 3 åring med diaré om dagen også.
Slitsomt!!!
Nesten gitt opp at snuppa kommer....
Lei!

Sku gjerne sagt at huset var strøkent, skittenkles kurven tom osv men det ville være å ta liiiiiitt hardt i :)
Blir en del hekling og strikking og sofaen er veeeeeldig god :)

I dag har dagen gått med til jordmortime, shoppa litt klær til de to eldste, siste ting eg mangla te baby (myggnetting til vogna, må ha pga katta)
Faktisk kjøpt lego advents kalendre til de eldste...
Fixa en bursdags gave og ellers kun ordnet praktiske ting til de andre to i forhold til klær/svømmebag osv i tilfelle det sku skje noe ;)

Heldigvis er min kjære hjemme no, har nattevakt i natt da men ellers har han fri til fredag ;)
Så vi skal bruke uken på de eldste og nyte kanskje siste uken før ny sjefen er i hus ;)
Onsdag er det fridag på barna så kanskje vi sniker inn en kafetur ;)
Torsdag skal vi på vektkontoll UL å det kan jo skje vi ikkje kommer hjem før ny sjefen er ankommet ;)

Här går det ganska lugnt och stilla. Försöker sova så länge de går, fixar i hemmet och bakar en massa. :) just nu är de kanelbullar på jäsning :) men kan erkänna att de blir liiite långa dagar och att rastlösheten sätter igång. Så i helgen drog jag faktiskt hem till Sverige med pappa, hade födselsbagen med i bilen i tillfälle :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er så sliten og har so vondt i kroppen om dagen at jeg prøver faktisk å slappe av så godt jeg kan.. Ellers har jeg en 2 åring fra før som krever sitt og er jo stadig på kontroller så jeg syns dagene bare flyr avsted uansett :) men er utålmodig nå da jeg øsnker å bare bli ferdig, er så lei av vondtene og alt vannet som bare baller på seg i kroppen... vil ha henne UT NÅÅÅÅÅ :P hehe

ser min nye favorittserie:) Pretty Little Liars :) kombinert med shopping og klesvask :)

På dagtid når mannen er på jobb og treåringen i barnehagen går dagene til litt husarbeid, litt avslapning og mest mulig studier (har et par eksamener til jul) :)

Her går det i husvask og kosetid sammen med jenten min.

Noen som håper det skjer noe i natt ??

Jeg håper hver natt nå :P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg håper hver natt nå :p

om jeg gjør ?! :p ser for meg at det BARE skjer om natta, så er så skuffa hver bidige morning jeg vokner opp og kulen er der :p

Jeg håper hver natt nå :p

Ja!! Våkner like skuffet hver morgen over at jeg er (minst) like gravid som i går :P 4 dager til termin, og synes hun skal komme ut nå...

Jeg brukte mye tid på baking, spesielt brød :) Har fortsatt 10 brød i fryseren :D Kjekt :)

Tiden har gått med til husarbeid og håndarbeid, men nå orker jeg ikke lenger.
De siste par ukene har tiden gått med til ulike avtaler, alt fra jordmor til akupunktur, trening, eiendsomsmeglere/visning, fysio.. Og litt tid til venner :)

Jeg håper hver natt nå :P

Ja jeg å håper hver natt :p når har du termin? Og dere andre her? Jeg har om 9 dager. Håper han kommer før :)

Back
Topp