dere som ikke har badekar???

Vi har en stor balje som tar hele "gulvet" i dusjkabinettet, hun storkoser seg der.
Har også en mindre balje vi brukte når hun var mindre (som lillebror bruker nå) som vi bare fyller med vann å setter oppå vasken å bader han..

ORIGINAL: ~maya~

Vi brukar en stor bade-balje inne i dusj-kabinettet[:)] Det fungerar kjempefint på min 2,5årige sønn[;)]

sign

løse det på be
ORIGINAL: theskj

Balje er toppen[;)]
Å dusjing er jo råååå kult[:D][:D][:D]
Ikkeno problem hvertfall[:)]

Samme her!

Samme baljen vi alltid har brukt!

Antiskli matter i dusjen, så blir nok mer dusjing fremover når babyen blir å bruke baljen igjen!

Kjøpte en stor balje som jeg har inni dusjen. den er det god plass i, Elstegutt på 3 bruker den også å han har også god plass og den er høy så får masse vann å leke seg i. [:)]

vi har en stor balje og den fungerer kjempe godt,det er plass til begge barna og de koser sdeg skikkeligt.[:D]

Vetle bruker balje enda, han! Koser seg likevel! [:D] Og legger seg ned og "svømmer".

Har kjøpt en kjepesvær balje på europris med propp i bunnen,GENIAL!!![:D][:D]
tilogmed god plass til 6,5 åringen oppi der[;)]

ORIGINAL: Solvit

ORIGINAL: ¤Ida

Hvordan gjør dere det med bading for barna??
Martin elsker mye vann å litt plass i røre seg på, så ser for meg at en balje blir alt for liten...
skal kansje flytte i ny leilighet uten badekar å lurer på hvordan vi skal løse det på best mulig måte...
Kjøpt stor balje på Europris, med propp i bånd. Der kan de plaske så mye de vil. Setter balja inni dusjen!

den har vi å. helt genial [:)] good plass

ORIGINAL: Juliejr

Har en stor balje som hun bader i, inni dusjkabinettet.
Går helt fint. Hun storkoser seg der.
I badekaret hos mamma skal hun alltid stå å hoppe fra hjørnesetet og ned i badekaret [&:]

Vi også. Eller så sitter han i dusjen mens jeg dusjer[:)]

Back
Topp