dere som ikke har badekar???

Æ savner badekar som aldri føøør !!!
Gubben kasta den ut,og satte in dusjkabinett..
Å gud som æ egentli mislike d.

Va jo så lett å bade ungan ofte..nu e d et sabla pæs å dusje å søle med dem..[X(]

ORIGINAL: *bondekone*

vi har kjøpt et slikt kar en kan slå sammen

Så snedig, hvor er det kjøpt?
Har du link?[:D]

Har balje. Og min eldste sitter og bader i den også. Begge stortrives [:D]

Jeg kjøpte en STOOOOR balje....

der bader begge 2 enda, men det begynner å bli trangt [;)]

ho er akkurat blitt 5 og han er 3.... går enda en stund [:)]

Har stor badebalja som han sitter og plasker i. Eller så sitter han i dusjen og koser seg. Happy bare han er i nærheten av vann han jo[:)]

ORIGINAL: ^SuperMamma^

kjøpte en stor balje på europris som vi setter inne i dusj kabinettet og ffyller den full og da spruter han vilt og hyler og ler, og andre ganger dusjer han og når han dusjer aleine og får holde selv er han fornøyd[:D]

angelica dusjer med oss i dusjen,og ser ut til å trives med det[:D]

ORIGINAL: gira

ORIGINAL: *bondekone*

vi har kjøpt et slikt kar en kan slå sammen

Så snedig, hvor er det kjøpt?
Har du link?[:D]

Står en link i et innlegg på første siden av tråden. Venninna mi hadde et sånt og var veldig fornøyd.[:)]

Han bader i baljen,og er storfornøyd med det..
Ellers dusjer han i dusjen....

Vi har en stor balje fra biltema! Den er genial.. Er propp i bunnen på den osv [:)]

Denne er det:

Jenta mi på 2,5 år har en finfin badebalje fra Ikea som brukes enda[:)]

det finnes noen"sammenleggbare" badekar som er firkantet og passr perfekt inn i dusjkaninettet. husker ikke hvor de selger de, noen som vet??

på obs selger de store badestamper med propp i bunnen,er veldig praktiske.

Vi har badekar, men da jeg dusjer hu så legger jeg hu bare på gulvet i dusjen og dusjer hu...

ORIGINAL: ~maya~

Vi brukar en stor bade-balje inne i dusj-kabinettet[:)] Det fungerar kjempefint på min 2,5årige sønn[;)]

samme her, bare at de er 2 og 3,5 og bader i hver sin balje samtidig. Veldig stas å stjele vann fra hverandre osv. [8D]

Enten bader han i balja si eller så sitter han gjærne i dusjen og leker og spyler seg med dusjen. Elsker å bade

Nå har vi gudskjelov fått badekar..Vi har 2 bad ett med badekar og ett med dusjkabinett..Og når badekarbadet ble pusset opp så fylte vi vann i kabinettet for vi har sånt med hvit bunn som det er plass til 15cm vann oppi...Vanskelig å forklare men det funket når han var liten!!![:)]

Når de skjønte de var forstore for balja, var det ingen problemer og og sitte i bunn av dusjen, jeg tok bare en 'myk stråle så det ikke skulle sprute så rundt, og det går veldig bra[:D] Litt såpe i hendene og de ble helt i 100[:D]

Barn venner seg fort til andre ting også, så jeg tror ikke det burde bli no problem[;)]

Har en stor balje jeg setter inni dusjkabinettet

You must log in or register to reply here.
Back
Topp