Dere som ikke fikk strekkmerker under svangerskapet

Fikk veldig lite med førstemann. Smurte ikke med noe spesielt. Har ikke fått noe enda denne gangen, ikke smurt med noe nå heller. Tror nok bare vi har forskjellig hud, hvor noens hud er mer elastisk enn andres.

smørte meg hver eneste kveld, men en svindyr biotherm krem[:D] hysterisk for å skulle få noe strekkmerker.. mamma fikk nemlig en del å sånn så her jobba jeg fælt for å ikke få det. masse krem å masse vann[:D]

Smurte meg bare med fuktighetskrem etter at jeg hadde dusjet, slik jeg alltid gjør. fikk ingen strekkmerker[:)]

skal også nevnes at jeg kun gikk opp 9 kg og hadde forholdsvis liten mage[:)]

ORIGINAL: Kickie

Nope. Har flaks fra naturen sin side.

Niks.. Brukte litt olje hver gang jeg dusja [;)]

Eg smurte med olje og dr greve sin strekkmerkekrem. Har ingen strekkmerker [:)]

Nei, gjorde ingenting. Fikk beskjed om at jeg hadde veldig tøyelig hud. Jeg gikk opp nesten 20 kg i hvert svangerskap

Smurte med Shea bodybutter hver kveld fra ca uke 18.

ORIGINAL: bell80

Nei..

ORIGINAL: trine2007

nei, men ligger nok i genene. ingen av damene i familien som har strekkmerker[:D]

Smurte med spenol et par ganger på slutten, fikk ingen strekkmerker [:)]
Smører ikke denne gangen heller, ikke dukket opp noen enda.

La på meg 28 kg og hadde svær mage, så litt rart egentlig[:D]
Mamma har masse, men søstra mi ingen.

Smurte med Clarins Stretch Mark krem, men det var mest fordi det klødde fælt... Fikk bare et pyttelite merke (2 cm langt), men tror det er mest genene mine for mamma og bestemor har heller ingen.

Ja... brukte 4 flasker Clarins huille tonic (tror jeg den heter). Det ble dyrt da hver flaske koster nærmere 500 kr. Denne gangen prøver jeg a-creme hittil. Den funker jo så bra på mange andre ting[:)]

Nei jeg gjorde igrunn ikke det, litt bodylotion en gang iblandt, men det gjør jeg til vanlig og[;)]

nei

ORIGINAL: trine2007

nei, men ligger nok i genene. ingen av damene i familien som har strekkmerker[:D]

Back
Topp