Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Labambie skrev:
Vet om et skilt par som gjorde det slik at de beholdt huset og kjøpte en liten leilighet så den av foreldrene som skulle ha barna flyttet hjem i huset den uken de skulle ha barna, mens den andre da bodde i leiligheten. På den måten fikk barna ett hjem å forholde seg til og det var mor og far som måtte flytte frem og tilbake. Jeg syntes dette er en flott måte å gjøre det på selv om det kanskje er litt slitsomt for foreldrene,men de gjør det jo fordi de mener det er det beste for barna. Skjønner at dette ikke funker for alle da.sydse skrev:
Dette har jeg hørt om også, og synes også det virker mer fornuftig. Hvis vi voksne synes det er slitsomt, tenk da hvordan det er for våre små som ikke helt forstår alt enda.
Dollface skrev:
Tjukkebollen skrev:
Jeg hadde aldri gått med på 50/50 da jeg er totaltmotstander av løsningen.Rekekreke skrev:
Fordi?
Kan du tenke deg selv hvordan det er å bo på to plasser - en uke av gangen?
Dollface skrev:
Labambie skrev:
Vet om et skilt par som gjorde det slik at de beholdt huset og kjøpte en liten leilighet så den av foreldrene som skulle ha barna flyttet hjem i huset den uken de skulle ha barna, mens den andre da bodde i leiligheten. På den måten fikk barna ett hjem å forholde seg til og det var mor og far som måtte flytte frem og tilbake. Jeg syntes dette er en flott måte å gjøre det på selv om det kanskje er litt slitsomt for foreldrene,men de gjør det jo fordi de mener det er det beste for barna. Skjønner at dette ikke funker for alle da.sydse skrev:
Dette har jeg hørt om også, og synes også det virker mer fornuftig. Hvis vi voksne synes det er slitsomt, tenk da hvordan det er for våre små som ikke helt forstår alt enda.
En fantastisk refleksjon........
50% blir aldri et alternativ her.Seigdame skrev:
Tror ofte at det er foreldres egoisme enn barns beste som kommer fram med denne løsningen..Vet om flere som har prøvd dette og barna har ikke tålt det rett å slett..Fått reaksjoner,begynt med sengevæting osv.. Tenk å aldri kunne få slå seg til ro på en plass,og som andre nevner må de leve i den "flyttebagen". Jeg hadde aldri klart å leve slik hvertfall.
Derimot blir det noe helt annet når barnet er så stort at det kan styre på selv..
mammatileijente skrev:
50% blir aldri et alternativ her.Seigdame skrev:
Tror ofte at det er foreldres egoisme enn barns beste som kommer fram med denne løsningen..Vet om flere som har prøvd dette og barna har ikke tålt det rett å slett..Fått reaksjoner,begynt med sengevæting osv.. Tenk å aldri kunne få slå seg til ro på en plass,og som andre nevner må de leve i den "flyttebagen". Jeg hadde aldri klart å leve slik hvertfall.
Derimot blir det noe helt annet når barnet er så stort at det kan styre på selv..
Jeg og tror det.. at i mange tilfeller så går det rett og slett på mor og fars egoisme.. Sier ikke at alle gjør det.. for i noen tilfeller, så er sikkert dette en bra løsning..
jeg mener at alle barn har godt av å ha en fast base.. og ikke reise frem og tilbake.. aldri slå seg til ro noen steder.. jeg ville aldri ha gjort noe sånt med min datter.. men det er meg da.. hva andre gjør, får være opp til de..
kjenner til et tilfelle her hvor jeg bor.. de har 2 barn sammen.. og har 50/50.. ser ut til å gå bra.. men de barna er bare 4 og 6 år.. så vet jo enda ikke hva slags reaksjoner som kan komme i større alder..