Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde aldri gått med på 50/50 da jeg er totaltmotstander av løsningen.Rekekreke skrev:
Dollface skrev:
Tjukkebollen skrev:
Jeg hadde aldri gått med på 50/50 da jeg er totaltmotstander av løsningen.Rekekreke skrev:
Fordi?
Kan du tenke deg selv hvordan det er å bo på to plasser - en uke av gangen?
Rebecca85 skrev:
Dollface skrev:
Tjukkebollen skrev:
Fordi?
Kan du tenke deg selv hvordan det er å bo på to plasser - en uke av gangen?
Er det bedre å kun møte pappa/mamma 2 dager hver 14 dag om det er en unge som er veldig knyttet til en av oss..?
hadde jeg og gubben gått fra hverandre hadde det ikke vært noen andre alternativer for han hadde ikke klart seg uten ungene så lenge og heller ikke jeg..mine er ekstremt pappa unger så hadde endt med at jeg så de 2 dager annenhver uke..alt for lite!!
Tjukkebollen skrev:
Fordi?
Rekekreke skrev:
Tjukkebollen skrev:
Fordi?
Fordi i mine øyne er det og kaste ett barn frem og tilbake mellom to hjem uten å gi de ett stabilt tillholdsted. De må leve livet i en bagg med noen ting her og noen ting der.
At de har egene klær og ting hos hver av foreldrene er ikke noe argument. Om de vil ha noe fra den ene den uka de er hos den andre må de enten pakke det ned eller hente det, det blir å leve livet i en bagg.
Barn skal ha et hjem, et rom og et hus, ikke to. Barn skal ha stabilitet og faste rutiner, det vil ikke gå med to hjem på den måten.
Ja, det får like mye tid med begge foreldrene, men på bekosting av barnets behov for stabilitet.
I mine øyne grenser det til omsorgsvikt.
Tjukkebollen skrev:
Rekekreke skrev:
Tjukkebollen skrev:
Fordi?
Fordi i mine øyne er det og kaste ett barn frem og tilbake mellom to hjem uten å gi de ett stabilt tillholdsted. De må leve livet i en bagg med noen ting her og noen ting der.
At de har egene klær og ting hos hver av foreldrene er ikke noe argument. Om de vil ha noe fra den ene den uka de er hos den andre må de enten pakke det ned eller hente det, det blir å leve livet i en bagg.
Barn skal ha et hjem, et rom og et hus, ikke to. Barn skal ha stabilitet og faste rutiner, det vil ikke gå med to hjem på den måten.
Ja, det får like mye tid med begge foreldrene, men på bekosting av barnets behov for stabilitet.
Bra svar, med gode argumenter. Men den siste setningen var vel drøy synes jeg.
Dollface skrev:
Tjukkebollen skrev:
Rekekreke skrev:
Tjukkebollen skrev:
Fordi?
Bra svar, med gode argumenter. Men den siste setningen var vel drøy synes jeg.
Det er jo presisert at det er hennes personlige mening ;) Og den må man få ha og få ytre..