dere som ikke drikker kaffe

lykkeligmortil2

Gift med forumet
hva drikker dere istedet.???

vi har kuttet ut og drikke brus i uken pga andrine.

men synes det er littt kjett og bare drikke vann liksom..

jeg elsker vann...[:D] er vel også nesten bare det jeg drikker [:)]

æ drakk mye kaffe før æ blei gravid, men så i svangerskapet fikk æ stygga på d og begynte å drikke te istede....d jør æ enda istedenfor kaffe.....MYE BEDRE[:D]

ORIGINAL: *carola*

sign... intet slår et glass kalt vann med isbiter![:D]

når jeg har lyst på noen annet enn vann så har jeg saft stående. her går det i vann eller champagnesaft.

Kaffe drikkes av meg i huset jahh [:)]
Visst det er noe igjenn da?? [8|]
Visst ikke må det være Coca Cola .. ellers vill jeg ikke ha noe.

Tja, til brødmat drikker jeg melk eller jus istedet for kaffe (jeg drikekr hverken kaffe eller te) Eller kakao om jeg skal kose meg med noe varmt.

Til kaker/vafler/kaffemat drikker jeg brus eller saft i stedet for kaffe, det er jo ikke noe vi gjør til daglig uansett.

Til middag drikker jeg saft eller vann, litt avhengig av hva vi har til middag. Jeg drikker ikke vann til taco, f.eks, men til karbonader er det greit.

Og som tørstedrikk er det helst vann. Iskaldt vann med knuste isbiter (vi har kjøleskap med vann og isdispenser) er jo godt!

På jobb drikker jeg også vann jevnt og trutt gjennom dagen. Og jus til lunsj.

MMM.... IIIISkaldt vann er best[:D][:D][:D]

ORIGINAL: juby

Her drikker jeg te, vann, juice, nektar, iste.

vann,vann og atter vann[:D] og når jeg er lei av vann og vil ha noe søtt i stedet for brus så lager jeg meg en kopp te jeg[;)] men uten sukker

Te, Farris, vann, smoothies uten melkeprod. er vel det jeg drikker. Vanligvis vann eller farris. De andre tingene innimellom.[;)]

Drikke pepsi max. En dum uvane.

Drikker te istedet for kaffe jeg. Drikkes uten sukker, og aller helst koffeinfri fruktte. Fantastisk god [:)] 

Back
Topp