Dere som ikke bor med bf

Nå har aldri guttungen her vært veldig syk, kan ikke huske sist han hadde feber, men om han har omgangsyken så ser vi det så klart an, er det et døgn siden sist han kastet opp og han er pigg så kjører vi han dit. Om han ligger rett ut og virkelig ikke er i form(aldri opplevd at han er sånn, når han har omgangsyken så spyr han kun på natta) så blir han så klart hos oss en dag ekstra :)

Akkurat slik jeg tenker også :-)

Vanlegvis følger vi vanleg samvær, meg vi er ganske fleksible og prøver å lytte til ungane og. Sist jenta var sjuk var ho kjempetrist og ville heller vere her, så då fekk ho ekstra omsorg her, og broren fekk litt aleinetid med faren.

Eg har ungane mest, så eg har fleire sjukt barn-dagar enn faren (3/4 til meg, viss ungane blir sjuke når dei er hos han blir han heime med dei den dagen, og omvendt).

Er det noko heilt spesielt og meir alvorleg, har eg eit stort behov for å vere der, som då jentungen blei innlagt med lungebetennelse i oktober. Då var ho uansett hos meg i utgangspunktet, men det er mulig eg hadde "hoppa inn og overtatt" om ho hadde vore hos faren. Ein av oss måtte uansett vore heime med broren...

Reiser til BF om han ikke kastet opp og sånn. Ikke så kult med en times biltur med oppkast.
BF takler det helt super og klager ikke på det :)

Back
Topp