Bruker817kos
Forelsket i forumet
hvis dere f.eks mottar 5000kr ca i barnebidrag (For 2) og han bare har dem annenhver helg. forventer dere da at han skal kjøpe masse klær til dem hver gang de vokser ut av sine slik at dere slipper å sende med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lissyjane
FEM TUSEN? For èn unge? Nei da hadde jeg ikke forventet noe. Da hadde jeg kjøpt det selv. Jeg hadde spurt om han ville ha noen klær hos seg,sånn at det ikke ble så mye frem og tilbake.
ORIGINAL: Dalarama
nei... 5000kr ? for 2? nei, da hadde jeg ikke forventa at han skulle kjøpt noe...
du får barnebidrag og... er du alene får du for 3 barn. så du har evt over 8000kr
å bruke kunn på barna i mnd, klær mat osv...
ORIGINAL: prematurmor2010
for å være ærlig så syntes jeg det blir feil at vi skal kjøpe inn klær nesten hver mnd, vi betaler bb på 5000i mnd,(så mottar ho jo barnetrygd for 2) vi har selv hus og billån + ei litta ei + en haug med faste utgifter. da er vi så og si blakke. jeg kan ikke jobbe,så ikke mye jeg får inn i mnd
Vokser de så fort? Hvor gamle er de da? Selvfølgelig kan det ikke kreves at du skal kjøpe in klær nesten hver måned[:)]
FEM TUSEN? For èn unge? Nei da hadde jeg ikke forventet noe. Da hadde jeg kjøpt det selv. Jeg hadde spurt om han ville ha noen klær hos seg,sånn at det ikke ble så mye frem og tilbake.
ORIGINAL: Mrs Lutz
Han står for det han trenger når han er der. fordi barnebidraget blir redusert etter hvor mye far har samvær[;)]
han gir 2500 for en unge på 3 år. det er litt over veilederen - frivillig gir han litt mer fordi jeg er så flink til å spare til han.
ORIGINAL: prematurmor2010men hvis vi hadde hatt 50/50 da, skal jeg stå for alle klær og utstyr barnet trenger?
ORIGINAL: Mrs Lutz
Han står for det han trenger når han er der. fordi barnebidraget blir redusert etter hvor mye far har samvær[;)]
han gir 2500 for en unge på 3 år. det er litt over veilederen - frivillig gir han litt mer fordi jeg er så flink til å spare til han.
for samværet ja! ikke for klær...