Takk for tipsJa en øker jo produksjonen om man tømmer såen varm dusj og evt varme omslag kan lindre litt
jeg la en varm rispose over også, det føltes godt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tipsJa en øker jo produksjonen om man tømmer såen varm dusj og evt varme omslag kan lindre litt
jeg la en varm rispose over også, det føltes godt
![]()
Hvordan masserer du vekk kulene? Trykker på dem?Jeg har ikke sluttet og amme, men jeg måtte få ned produksjonen kraftig. Jeg pumpet 2l i døgnet mens lillegutt spiste 350 ml i døgnet da vi lå på kuvøseavdelingen. Og jeg var skikkelig melksprengt, det som hjalp da var og bruke litt babyolje for å masere vekk kulene og bare håndmelke til kulene forsvant. Etterpå la jeg en glovarm klut over, eller dusjet med veldig varmt vann. Det lindret veldig![]()
Trykker litt med en fi ger eller to og masserte rundt i sirkel, trykker ikke hardt. Men kan være lurt og gjøre det over vasken. Da jeg masserte kulene så begynte det å sprute melk, men det hjalp veldigHvordan masserer du vekk kulene? Trykker på dem?![]()