Dere som harry-handler i Sverige..

Brus
Bacon
Kokesjokolade
Sukker og andre bakevarer
Kjøttdeig
Andebryst
Mozzarella
Krydder
Laktosefri kremfløte
Multivitamin fruktjuice
Smoothies til barna
Hotdog-brød (sånn man setter pølsa neddi, basically et hult rundstykke :p )
Barbecuesaus
Bregott med havsalt (bordsmør)
Iste-poser (Lipton)

Skyllemiddel og nesespray blit også kjøpt i Sverige, men ikke hver gang.

Mannen kjøper seg snus.
Vi er i Sverige 1 gang i mnd, rett etter lønning. Tar ca 1,5 time å kjøre én vei.

Som regel, alt mulig rart. Men blir mye brus! Gjerne ost, godis og bacon og.

Brus, godteri, potetgull, oppvaskpulver, vaskepulver, tøymykner, deodoranter, tannkrem, tannbørster, tanntråd, dusjsåpe, truseinnlegg, jubel salami, tacolefser, maispops. Røyk til mamma og pappa og vin til mamma.

I babytiden: MME, tåteflasker, smokker, smokkelenker, babygodt, grøt, middagsglass/poser, smoothies og inotyol.

Kjøper kylling, pølser, bacon, godteri, ramløsa av og til, melkefrie mat- og drikkevarer, tøymykner, såpe og hygieneprodukter var det jeg kom på nå i farta x)

Baby snacks, tannkrem, tantrå, gnagesår plaster, mme og grøt, smokker, c vitaminer, såpe, shampoo så alt de vanlige som kjøtt, pålegg, brus og godteri

Caprisonne, kjøttboller (mamma scan), hamburgere, nakkekoteletter, "gebissvask" til familie, energidrikk :)

Nan, babygrøt, middagsglass, brus, godteri, oppvaskmidler, smoothie(baby), bacon, hamburgere, kjøttboller, kylling, pasta, krydder og sauser, sukker, mel.

Meieriprodukter er mye billigere i sverige. I tillegg til mme og generelt barnemat. Bleier handler vi aldri for det er mye dyrere. Vi er der titt og ofte da vi bor ganske nærme.
Man bør være obs på store ting (klær osv) da reklamasjonsretten ofte er lik null i sverige. Ofte er slike ting en del dyrere der også.
Egg kjøper jeg derimot aldri etter flere dårlige opplevelser med egg..
Når det er sagt, liker jeg veldig godt å handle i Sverige fordi utvalget er veldig mye bedre enn i de fleste butikkene her, men det er ekstremt viktig å være prisbevisst.

Back
Topp