jeg brukte simo kombi da T var liten.. kjempefornøyd med vogna, og den står i boden og venter på nestemann.. :) Har totalt hatt 9 ulike vogner, og det er den jeg er mest fornøyd med - som babyvogn...
Hadde jeg valgt om igjen hadde jeg kanskje valgt den som ren dypvogn, fordi jeg hadde lyst på en ny sportsvogn når den tiden kom.. I begynnelsen av sportsvognperioden fungerte den greit, men etterhvert ble jo guttungen tyngre og da hadde det vært greit med en lett vogn å snurre rundt inne på kjøpesentere.. :)
Jeg brukte selve bagen veldig mye løst, fordi han slet med å sove og da lå han i den mens jeg svingte den fram og tilbake og rugget på.. Hadde ikke mulighet for å ta hele vogna inn, så det var veldig praktisk... :)
Hadde også en emmaljunga duo edge, men brukte kun sportsvogndelen.. Hadde sportsunderstellet, og den var enda tyngre enn simoen.. Kanskje tøffere å se på, men jeg foretrakk simoen bruksmessig.. :)
Det er like mange meninger om vogner som det er foreldre her, så mitt tips er at du finner en vogn du liker å se på, som passer dere i pris, og som passer i bilen deres.. Vognbehovet endrer seg også, og er du som meg - vogngal - har du sikkert lyst på en annen etterhvert.. ikke fordi den du har ikke er god, men fordi det er så mange andre sinnsykt fine :D
Vår plan når nestemann kommer er iallefall å bruke simo kombien, og heller koste på oss en ny sportsvogn etterhvert.. Simoen er jo tross alt skikkelig umoderne :P (Helt fra 06...) Men jeg elsker den.. både fargene og vogna er "meg".. :)