Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MiniMoi
Det kommer jo helt an på hvordan dere velger å spise og slik. Har dere med matpakker eller skal dere spise alle måltider ute osv..
Jeg ble forøvrig overasket over hvor billig det var der. Hadde regnet med at det var veldig overpriset der, men det var det faktisk ikke [:)]
ORIGINAL: Julenissen
ORIGINAL: MiniMoi
Det kommer jo helt an på hvordan dere velger å spise og slik. Har dere med matpakker eller skal dere spise alle måltider ute osv..
Jeg ble forøvrig overasket over hvor billig det var der. Hadde regnet med at det var veldig overpriset der, men det var det faktisk ikke [:)]
Ikke overpriset? Syns det var ganske så dyrt der jeg...
ORIGINAL: stoltmortil4
kommer ann på.hvis dere vil spise på en av restaurantene i dyreparken så går det fort litt penger.så is osv.
men har dere med matpakke så blir det jo straks billigere.
det er en restaurant der som heter"suko".tror det er 199kr pr person og da kan du spise så mye du vil.og de som har årskort for pr betalende vokse er barn gratis.
er igrunnen ikke sånn overpriset synes jeg da,men selvsagt for oss som drar dit titt og ofte så kjøper vi jo ikke så mye dill(suvenirer ol)