Dere som har vert i Dyreparken i kristiansand

GLIMTE

Forelsket i forumet
Vi skal vere der overn en helg i sommer å lurer da på hvor mye jeg må regne med å bruke på mat,drikke og uforutsette ting?
det blir meg, gubben å sønnen vår på da 15 mnd som drar?

Det kommer jo helt an på hvordan dere velger å spise og slik. Har dere med matpakker eller skal dere spise alle måltider ute osv..
Jeg ble forøvrig overasket over hvor billig det var der. Hadde regnet med at det var veldig overpriset der, men det var det faktisk ikke [:)]

Hm, jeg har ikke vært i dyreparken siden jeg var 14, men pappa pleide å si at alt var veldig overpriset der, vi hadde bestandig med matpakke, og jeg husker jeg aldri kjøpte noe der fordi det var så dyrt.

ORIGINAL: MiniMoi

Det kommer jo helt an på hvordan dere velger å spise og slik. Har dere med matpakker eller skal dere spise alle måltider ute osv..
Jeg ble forøvrig overasket over hvor billig det var der. Hadde regnet med at det var veldig overpriset der, men det var det faktisk ikke [:)]

Ikke overpriset? Syns det var ganske så dyrt der jeg...

ORIGINAL: Julenissen

ORIGINAL: MiniMoi

Ikke overpriset? Syns det var ganske så dyrt der jeg...

syns det var dyrt jeg også [&:]

kommer ann på.hvis dere vil spise på en av restaurantene i dyreparken så går det fort litt penger.så is osv.
men har dere med matpakke så blir det jo straks billigere.
det er en restaurant der som heter"suko".tror det er 199kr pr person og da kan du spise så mye du vil.og de som har årskort for pr betalende vokse er barn gratis.
er igrunnen ikke sånn overpriset synes jeg da,men selvsagt for oss som drar dit titt og ofte så kjøper vi jo ikke så mye dill(suvenirer ol)

Vi spiste på en sånn burgersjappe der,
og jeg kjøpte 4 nuggets, en liten påmfri og liten brus,
til den nette sum av 90kr..! DET er overpriset..[>:]

ORIGINAL: stoltmortil4

kommer ann på.hvis dere vil spise på en av restaurantene i dyreparken så går det fort litt penger.så is osv.
men har dere med matpakke så blir det jo straks billigere.
det er en restaurant der som heter"suko".tror det er 199kr pr person og da kan du spise så mye du vil.og de som har årskort for pr betalende vokse er barn gratis.
er igrunnen ikke sånn overpriset synes jeg da,men selvsagt for oss som drar dit titt og ofte så kjøper vi jo ikke så mye dill(suvenirer ol)

I høy sesongen, i helgene har de som regel det tilbudet for de som ikke har årskort og. I tillegg må du betale 29 kr pr pers for å få drikke så mye du vil og...

Vi tar som regel med oss mat dertil, men nå er vi der jo som regel 2-6 ganger i løpet av en mnd. og maten i dyreparken er overpriset. den er dyr og ikke så altfor god heller.. vi pleier heller å spise middag på mcdonalds eller pizza resturant eller noe på hjem veien om de er skikkelig sultene (ikke hver gang altså..)

Har vært der to ganger med simen og vi har tatt med matpakke.

en ting som er godt der, er gorines pizza, og den er oppe på sommeren =)=)

ellers synes jeg ikke suko var noe som helst godt.

vi har alltid m mat vi =) (er der ganske ofte, har årskort)

er greit å ha m drikke til kidden din (mulig vi kjøper sånn påfyllsdrikke sak til størsten, men syns d er unødvendig m brus hevr gang, særlig når han er så glad i vann)

vi pleier ha m en flaske vann og en m saft, også har vi m kopper =)

bare kjøpe mat, frukt og potetgull, eller frukt eller noe på matbutikken på f eks ultra på sørlandssenteret da =)=) smaker vel så godt, slippe og stå i kø og ha d tilgjengelig når enn er sulten =)

ORIGINAL: Julenissen

Vi spiste på en sånn burgersjappe der,
og jeg kjøpte 4 nuggets, en liten påmfri og liten brus,
til den nette sum av 90kr..! DET er overpriset..[>:]

mja er jo ikke langt unna mcdonaldspris da..

Noen spisesteder inne i parken har tilbud, med buffét.
Vi synes ikke det var så ille dyrt der, klart; skl du ha souvernirer koster jo de litt. En genser fra Kutoppen kostet 2-300 kr, men det velger man jo selv [:)]

Synes forørig det var helt vanlige priser på mat. Eneste som var dyrt var mineralvann.

Back
Topp