Dere som har vert her lenge

heleneT

Flørter med forumet
som dere sikkert skjønner er æ ny her. Har av en eller annen grunn ikke hørt om dette forumet før.

Er dette er veldig aktivt forum? åssen syns dere det er her i forhold til andre forum.Har vert litt rundt å kikka på andre sider, men syns det virka gøy her.

velkommen

Jeg er vel en av de gamle traverne her
har vært her siden forumet ble åpnet i 2005 og har ikke klart å slutte å være her.Er noen andre også som har vært her like lenge som meg
Har prøvd noen andre forum,men altid kommet tilbake hitt siden jeg selv synnes det er mer hyggelig og lettere å få svar her i forhold til andre forum jeg har vært borti

Jeg foretrekker ett helt annet forum, men man kan vel ikke linke her inne :P Men jeg er desverre ikke aktiv der inne lenger, har ikke vært det på lenge. Men har ett par på listen over Babyverden, hvor man blandt annet er mere striksne på rettskriving (ikke fra admins side, men brukerne passer på hverandre), tema som legges ut etc, alt i alt, ett mye mer voksent forum enn dette. 

Jeg har vært her siden 2007.. Og klarer ikke helt å forlate dette forumet, så noe må det vel være :p hehe..
Men så har jeg aldri vært på noen andre forum, så har ikke noe å sammenlikne med.. :)

Har vært på BV siden mai 06 å klarer ikke å holde meg unna ;p
Er ett veldig aktivt forum egentlig, men ble veldig mye endringer her i påsken å mange gammle travere forsvant.. Forumet ble total forandret å mye til det verre, men jeg klarer fortsatt ikke å holde meg unna emoticon

Velkommen inn til oss :)

har vært her siden 2006. var mye mere aktivitet her før enn det er nå.

bondekone skrev:
velkommen

Jeg er vel en av de gamle traverne her
har vært her siden forumet ble åpnet i 2005 og har ikke klart å slutte å være her.Er noen andre også som har vært her like lenge som meg
Har prøvd noen andre forum,men altid kommet tilbake hitt siden jeg selv synnes det er mer hyggelig og lettere å få svar her i forhold til andre forum jeg har vært borti

Registerte meg første gang noen måneder etter deg. vært her siden 2005 jeg også.
Signerer alt du skriver, men det har falt litt etter det ble "nytt" da, savner det gamle...
Men igjen, det er en grunn til at jeg er her ennå, etter så mange år :)

Tusen takk:)

Nå vet jeg ikke hva jeg har gått glipp av jeg da,men håper ikke det er noe stort.hehe.
Dere virker jo som en trivelig gjeng.:)

Nå vet jeg ikke hva jeg har gått glipp av jeg da,men håper ikke det er noe stort.hehe.

*Meya* skrev:
Jeg foretrekker ett helt annet forum, men man kan vel ikke linke her inne :P Men jeg er desverre ikke aktiv der inne lenger, har ikke vært det på lenge. Men har ett par på listen over Babyverden, hvor man blandt annet er mere striksne på rettskriving (ikke fra admins side, men brukerne passer på hverandre), tema som legges ut etc, alt i alt, ett mye mer voksent forum enn dette. 

hvilket forum er det? For å være helt ærlig ser jeg ikke skrivefeil når jeg skummer gjennom innlegg.

*Meya* skrev:

hvilket forum er det? For å være helt ærlig ser jeg ikke skrivefeil når jeg skummer gjennom innlegg.

Jeg har vert medlem i tja..6 år nå.har vert VELDIG (på grensen til avhengig,hehe)aktiv di 3 første årene. Å etter det har jeg vert periodevis aktiv.

veldig kjekt forum.har vert på andre,men kunne ikke tenket meg en annen plass.

syns ikke det har vert så fælt med denne "forandringen "jeg? savner de gammle smilefjesene men ikke så mye utenom det?

Vært her siden feb 07... Det var mye mer aktivitet her før de gjorde om forumet. Men jeg klarer ikke kutte det ut uansett.. Blitt avhengig av alle jentene her inne ;)

Hei :)
Jeg har vært her siden begynnelsen av 2009. Før var det veldig aktivt her. Nå etter forumet har blitt forandret synes jeg det er en god del mindre aktivitet. Men holder meg likevel her :) Er et kjekt sted å være, mange koselige folk, men man må også tåle en del krasse og dårlige svar..
Jeg synes det er mer aktivt her enn de fleste andre forumer, så er vel kanskje derfor jeg er mest på dette forumet. Trenger man raske svar er dette definitivt bedre enn mange andre forum jeg har prøvd. Hvilke andre forum jeg befinner meg på skal jeg vel kanskje ikke reklamere for her :P

Velkommen :)

Stita skrev:
Jeg har vært her siden begynnelsen av 2009. Før var det veldig aktivt her. Nå etter forumet har blitt forandret synes jeg det er en god del mindre aktivitet. Men holder meg likevel her :) Er et kjekt sted å være, mange koselige folk, men man må også tåle en del krasse og dårlige svar..
Jeg synes det er mer aktivt her enn de fleste andre forumer, så er vel kanskje derfor jeg er mest på dette forumet. Trenger man raske svar er dette definitivt bedre enn mange andre forum jeg har prøvd. Hvilke andre forum jeg befinner meg på skal jeg vel kanskje ikke reklamere for her :P

Høres bra ut:)
Nei det er vel kansje ikke så populært å reklamere for andre forum her....tenkte ikke på det jeg:)

Stita skrev:

Høres bra ut:)
Nei det er vel kansje ikke så populært å reklamere for andre forum her....tenkte ikke på det jeg:)

Back
Topp