Dere som har vært på UL

Fastlegen min henviste meg til tidlig ul. Delvis fordi jeg skulle finne ut hvor langt jeg var på vei, og delvis fordi jeg går på noen tabelletter som krever litt ekstra oppfølgning i svangerskapet.
Men for meg virker det som det er veldig forskjell fra fastlege til fastlege, om de henviser eller ikke..

Fastlegen min henviste meg til tidlig ul. Delvis fordi jeg skulle finne ut hvor langt jeg var på vei, og delvis fordi jeg går på noen tabelletter som krever litt ekstra oppfølgning i svangerskapet.
Men for meg virker det som det er veldig forskjell fra fastlege til fastlege, om de henviser eller ikke..

ja enig med deg, for sist svangerskap fikk jeg komme på tidlig ul på dagen pga blødninger... For å sjekke om d var svangerskap utenfor livmoren osv.... Mens nå ville de ikke sende meg på tidlig ul selvom jeg har blødninger, usikker på om jeg kan ha mistet da jeg blødde veeeldig mye, vi har hjærtefeil i familien og jeg har mistet før...

Jeg fikk ikke henvisning til UL, selv om jeg hadde blødd litt. Så jeg måtte bare ta privat UL for å se. Men skal prøve å modifisere meg litt, da strålingen ikke er helt optimal for disse små spirene våre!

Back
Topp