Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble henvist av legen, pga diabetes-risikosvangerskap.
Har du termin 26 september??
Det er menstermin, så viste tidlig ul en spire tilsvarende termin 3.oktober, derfor henger jeg litt på begge gruppene
Ble satt tilbake tilsvarende første sv.skap også og fikk oul-termin lik tidlig ul-termin.
Har både blitt henvist og gått privat Er engstelig av meg siden jeg har opplevd MA tidligere.. Trenger sjelefred med tidlige ul.
Ja prøvde meg jeg også til legen, sa at ettersom jeg har hatt blødinger var jeg redd for at det ikke var noe mer der, men hun bare overså det og skulle søke meg på OUL i uke 18.....
Jeg har heldigvis en fastlege som hører på meg Synes det er trist at det skal være en "kamp" for å bli hørt Håper du finner en privat gynekolog som kan foreta tidlig UL på deg slik at du kan få litt mer sjelefred.
Var hos legen min og hun sa jeg bare skulle ringe den lokale føden, og når jeg ringte så fikk jeg time i uke 9 Ingen problem.. Vil ha tidlig ul pga gyn på sykehuset sa jeg godt kunne det pga ma i uke 14 i høst Godt å bli fulgt opp når en er litt engstlig
Ble lovet at gynekolog at jeg skulle få komme inn tidlig dersom jeg ble gravid igjen, så jeg ringte bare inn og spurte om jeg kunne få en time, og da sa de at uke 9 passet bra! Så skal i neste ukeSa du bare til dem at du ønsket tidlig ul ??