Dere som har vært på UL rundt uke 12..?

MammaMø

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Har de gjort masse målinger da? Nakkefold og sånn?.. Eller bare en "fort gjort" ultralyd?..

Av erfaring (og vi får se om jeg husker rett i morgen :P ) så tar det ordentlige mål. Ser om lille har nyrer, hjernen er delt i to, hjertet, ser magesekken, ryggsøylen. Tar vel ca 15-30 min tenker jeg. Jeg har ikke hatt fort gjort UL i uke 12 hvertfall :)

Så på indre organer, tok mål og så på nakkefold da jeg var inne rundt uke 12 :)

Har opplevd både full fart og nøye undersøkelse. Den full fart var privat.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nøye gjennomgang her også, av organer og ryggrad, så etter nesebein og målte nakkefold, hørte på hjertelyden, både innvendig og utvendig UL for å få best mulig oversikt. Var en fantastisk opplevelse!

Målte ikke annet enn crl her :( Dumme legen.. Var ikke noe "opplevelse" annet enn at det var deilig å se hjertet til lille fortsatt slår..

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Jeg tok i uke 12 og hun sjekket ALT! Brukte 40 min ca. Sjekket til og med nakkefolden for meg. Men var privat da :)

Sent from my iPhone using BV Forum

malte nakkefold ı dag. 12+4.
tok ti mın lıkte ıkke den legen pa sykehuset.
glad jeg ıkke gar tıl han fast .

Jeg var på privat ul nå denne uken, blir 13 uker på lørdag. Og fikk grundig gjennom gang, av hjerte, nyrer, nesevegg, ryggrad og nakkefold ( noe jeg ikke visste hva var engang) Haha.. Fikk også lytte på hjerte for første gang, noe som var utrolig :)

Back
Topp