Dere som har vært på ul hos spesialist

Maiungen15

Forelsket i forumet
Hvor tidlig kunne spesialisten si noe om kjønn? Hører om fler som har fått se en lite guttesnopp 11+5 og i ike 12.. Jeg skal nå etterpå, og håper på å få et "jeg tror....." av spesialisten.. Er 12+3 idag.

Tusen takk :) Krysser det som er! Er på glukosebelastning nå, så det er sikkert en aktiv liten krabat å se etterpå iallefall :p

12+3 på onsdag med en veldig flink spesialist i London. Hun sa hun var 85% sikker på jenter. De er jo eneggede. Men følte hun sa 85, men egentlig følte jeg hun var 100% :p

Hun sa vel 85% hun i Australia da jeg var gravid med størstemor også. Og da var hun uke 20, og hun hadde sett hun så kjønnsleppene :p så ja...

Vi hadde jente fra før, og fikk beskjed om at vi kunne bruke pengene på middag ute istedenfor å kjøpe nytt babytøy, siden vi allerede hadde masse rosa på loftet.

Vi så det tydelig selv også da! :-)

Jeg var på UL i uke 12+1 og det var akkurat litt for tidlig til at han klarte å se kjønnet. Det var lettere fra uke 13 i følge han jeg var hos. Lykke til!

Uke 11+4 med mistanke om at en av de var gutt, men dette ble sett på 3D ikke 2D , aner ikke om det har noe å si....

Det var for tidlig for oss å få vite noe idag, ble satt en hel uke tilbake med ny termin 4.5. Får kjøpe meg en ny ul hvis jeg ikke klarer å vente til OUL :)

Vi var i 12+5, da mente han det var en uke for tidlig

Jeg var i 12+4, hun så ikke. Sist hadde jeg tre ultralyder mellom 13+0 og 14+0, og da gjetta legen første gang i uke 14 :)

Jeg var visst 14+0 idag (trodde jeg var 13+2) og det tok han to sekunder å se kjønnet. Vi så det også veldig godt selv (3D) ☺️

Back
Topp