Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kunne dere allerede nå se kjønn? Jordmor på klinikken jeg var hos, mente på at dem kunne se kjønnet tidligst uke 14, men man måtte egentlig ikke tro 100% på det da hellerLillebror 13+0
Kunne dere allerede nå se kjønn? Jordmor på klinikken jeg var hos, mente på at dem kunne se kjønnet tidligst uke 14, men man måtte egentlig ikke tro 100% på det da heller
Jeg gikk privat.Hvor var dere som fikk bilder?
Jeg gikk privat.
Heheh, kostet jo litt da. Men jeg var nødt å vite om det bare var en inni der. Det var detAha. Jeg var på sykehus av medisinske årsaker og der var det ikke noe tema med bilde.
Hvordan ser du om det ser ut som gutt eller jente?12+3 Ser veldig ut som en lillesøster
Nub teorien. Gynokologen var veldig sikker. Brukte over en time og han så det flere ganger. Om du ser på bildet er de strekene bak mellom bena rette. På gutter går visst det oppover.Hvordan ser du om det ser ut som gutt eller jente?
Ifølge nub teorien skulle sønnen min i mitt forrige svangerskap vært jente. Så jeg tør ikke stole på dette denne gangenNub teorien. Gynokologen var veldig sikker. Brukte over en time og han så det flere ganger. Om du ser på bildet er de strekene bak mellom bena rette. På gutter går visst det oppover.
Vi får håpe han har rett da en gutt er like velkomment det også. Så spiller ikke noen stor rolle.Ifølge nub teorien skulle sønnen min i mitt forrige svangerskap vært jente. Så jeg tør ikke stole på dette denne gangen
12+3 Ser veldig ut som en lillesøster
Vi fikk bilder på sykehuset i forrige svangerskap, 2 ganger på tulAha. Jeg var på sykehus av medisinske årsaker og der var det ikke noe tema med bilde.
Herlig da
Fikk du vite kjønnet?